Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 686
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som går på disse for sovemedisin? Brukt en annen type til nå men dosene ble større og fikk nok høy toleranse så ble rådet av å bytte. Vil gjerne høre om erfaringer og ikke rusrelatert da det ikke er relevant.
Har fått disse for søvn i korte perioder. De fungerte for meg, men er ikke noe jeg ville brukt til vanlig grunnet avhhengighetspotensialet.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Har fått disse for søvn i korte perioder. De fungerte for meg, men er ikke noe jeg ville brukt til vanlig grunnet avhhengighetspotensialet.
Vis hele sitatet...
Fikk utskrevet resept på 5 mg. Tok 3 stykk igår men sovnet ikke.
Fått dette av lege, 1-2 stk på 5mg. Funker som fjell, så lenge man IKKE bruker de for lenge av gangen.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Redhot Vis innlegg
Fått dette av lege, 1-2 stk på 5mg. Funker som fjell, så lenge man IKKE bruker de for lenge av gangen.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Hvor lang tid tok det når du tok de og sovnet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk utskrevet resept på 5 mg. Tok 3 stykk igår men sovnet ikke.
Vis hele sitatet...
Prøvde du 3 første gang du testa de? Og hvor mange sa legen du skulle ta? Noen sovemedisiner kan ha motsatt effekt om man bruker høyere dose enn det som er ment.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Prøvde du 3 første gang du testa de? Og hvor mange sa legen du skulle ta? Noen sovemedisiner kan ha motsatt effekt om man bruker høyere dose enn det som er ment.
Vis hele sitatet...
Nei, anbefalt å ta maks to men merket ikke noe etter et par timer og skulle på jobb dagen etter. Nå vet ikke jeg ikke virkningstid på de heller da..