Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2649
Halla!

Er det noen som har gode tips til 2 player spill, som man kan ha det gøy med en kveld? Meg og en kompis som skal game på nett. Vi har spilt oss litt leie av Battlefield, Anno-serien og trackmania. Tar imot tips til spill i alle sjangre på Steam, epic og origin 😁
Du må nesten oppgi mer spesifikke kriterier for at vi kan tilby deg gode forslag.

Kunne foreslått Sjakk vs - Mario cart..

Quiz!

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Du må nesten oppgi mer spesifikke kriterier for at vi kan tilby deg gode forslag.

Kunne foreslått Sjakk vs - Mario cart..

Andrenalinfylt, fokuskrevende, reaksjonsbasert, sosialt, osv


Quiz!
Vis hele sitatet...
Sist endret av UncleAndy; 6. januar 2023 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
It takes two var fun
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Du må nesten oppgi mer spesifikke kriterier for at vi kan tilby deg gode forslag.

Kunne foreslått Sjakk vs - Mario cart..

Quiz!



Vis hele sitatet...
Gjerne noe strategi, liknende Anno, eller noe co-op 😊 Men kan også være litt sært ala Fall Guys.
Dying light 2, Back4Blood
7 days to die
Et kanskje litt mer avslappet valg (I alle fall i early game) er Valheim. Det koster tilnærmet ingenting (145kr) og har gitt meg og kompisene mine kanskje den beste valutaen for pengene av alle spill vi har spilt. Jeg har underlagt nærmere 350 timer i det i skrivende stund, og det er alltid gøy å starte en ny server og ta noen øl med gjengen. Det fine er at man kan hoste en egen "server" uten noe stress. Ulempen er at hosten må være pålogget for at folk skal kunne spille på disse "serverne", men det er også muligheter for å leie servere som alltid er på. I November leide jeg og et par kompiser en server, og vi har sakte men sikkert utforsket ca. 20% av mappet etter rundt 60-70 timer hver.

For de som ikke vet hva Valheim er, så er det kort oppsummert low-poly viking-Minecraft. Byggingen er mitt personlige høydepunkt i spillet, og man kan finne ganske mange kule ting folk har bygget på r/Valheim på Reddit for inspirasjon.
Rocket League
FS22
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
I November leide jeg og et par kompiser en server, og vi har sakte men sikkert utforsket
ca. 20% av mappet etter rundt 60-70 timer hver.
Vis hele sitatet...
Ikke en kommentar direkte til deg (for jeg vet ikke hva driver med), men litt sprøtt at mange har brukt lengre tid på å utforske
og kjenner bedre til en virtuell verden enn byen de bor i.
Over Cooked er i hvertfall gøy i samme stue.

Civilization 6 (men sett opp hastigheten til ‘online’ om dere vil bli ferdig på en kveld)
Turbo Golf Racing (rocket league i golf format)
Grounded (Survival)
Call of duty Warzone/DMZ
Death Loop
Elden Ring
Outriders
Saints Row
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Achtung die kurve
Vis hele sitatet...
Hvor får jeg tak i dette?
Hvis du har Xbox er Gears of War veldig bra coop, usikker på di siste i serien men di første hadde 2player og var uforglemmelig moro.

Borderlands er også veldig kult 2player!
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Borderlands er også veldig kult 2player!
Vis hele sitatet...
For å ikke glemme Tiny Tina's Wonderland
Human fall flat, gøyalt ‘puzzle’ spill i 3D som altid har fått latteren gående his meg og venner
Magicka - Tøysete topdown coop
Portal 2 kan anbefales som 2p co-op-spill.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Grounded
The forest var gøy coop.. Oppfølgeren til the forest kommer denne mnden.
It takes two
Human fall flat
Rimworld
Project zombiod
Hvis ikke så er phasmophobia fett om dere liker skrekk, enda kulere med VR.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Heave Ho. Artig form for co-op og fysikkbasert bevegelse. Kontrollene er veldig enkle, men banene er ikke nødvendigvis det.
A way out. Fengselsspill med historie og som du kan spille to på. Veldig bra og spennende spill der du skal bryte deg ut av fengselet og etterpå overleve samtidig som du er på rømmen.