Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1088
Anonym bruker
"Intolerant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har mer angst enn vanlig i dag og har tatt to sobril 15mg. Vil det være farlig å ta en til? Jeg går på remeron 45 mg i tillegg. Så jeg lurer på om noen vet om det er farlig med tanke på pustevansker.
Ikke noe farlig kombinasjon.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Så bra at du undersøker litt.
Dette er to legemidler med to forskjellige virkestoffer som ikke krysstolerer, så dette burde gå fint fysiologisk.

Du oppgir at du er bekymret for respirasjonsfrekvens/02 opptak (pustevansker), og dette burde ikke være noe problem.
30mg Oxazepam er fortsatt innenfor terapautisk dose (her er det variabler som vekt og alder som spiller inn også).
Her er det tydeligvis skrevet ut legemidler av en kollega og foretatt vurdering.

Jeg anbefaler deg å ikke trappe opp på egen hånd, da dette i lengden kan ha uheldig utfall, følg legens anbefaling og prøv å finne andre mestringsstrategier for angsten din.

Mvh
LIS1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Så bra at du undersøker litt.
Dette er to legemidler med to forskjellige virkestoffer som ikke krysstolerer, så dette burde gå fint fysiologisk.

Du oppgir at du er bekymret for respirasjonsfrekvens/02 opptak (pustevansker), og dette burde ikke være noe problem.
30mg Oxazepam er fortsatt innenfor terapautisk dose (her er det variabler som vekt og alder som spiller inn også).
Her er det tydeligvis skrevet ut legemidler av en lege og foretatt vurdering.

Jeg anbefaler deg å ikke trappe opp på egen hånd, da dette i lengden kan ha uheldig utfall, følg legens anbefaling og prøv å finne andre mestringsstrategier for angsten din.

Mvh
LIS1
Vis hele sitatet...
Der røyk anonymiteten ja!
Anonym bruker
"Intolerant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Der røyk anonymiteten ja!
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at anonymiteten røyk?
Hei igjen.
Det er ikke konstruktivt for deg å bruke tid på den kommentaren.
Jeg håper det går litt bedre med deg nå, om du trenger noen å prate med finnes det flere plasser du kan henvende deg.
www.mentalhelseungdom.no
www.Ung.no

Om du føler at ting er ute av kontroll så er det ingen skam i å ringe 116117 for å bli oversatt til nærmeste legevakt og få hjelp.

1. #To sysadmin
2. # inappropriate.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hei igjen.
Det er ikke konstruktivt for deg å bruke tid på den kommentaren.
Jeg håper det går litt bedre med deg nå, om du trenger noen å prate med finnes det flere plasser du kan henvende deg.
www.mentalhelseungdom.no
www.Ung.no

Om du føler at ting er ute av kontroll så er det ingen skam i å ringe 116117 for å bli oversatt til nærmeste legevakt og få hjelp.

1. #To sysadmin
2. # inappropriate.
Vis hele sitatet...
3. #CLS......
Sist endret av UncleAndy; 6. januar 2023 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Intolerant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hei igjen.
Det er ikke konstruktivt for deg å bruke tid på den kommentaren.
Jeg håper det går litt bedre med deg nå, om du trenger noen å prate med finnes det flere plasser du kan henvende deg.
www.mentalhelseungdom.no
www.Ung.no

Om du føler at ting er ute av kontroll så er det ingen skam i å ringe 116117 for å bli oversatt til nærmeste legevakt og få hjelp.

1. #To sysadmin
2. # inappropriate.



3. #CLS......
Vis hele sitatet...

Takk for svar☺️ Godt å vite at det finnes hjelp der ute♥️
Anonym bruker
"Intolerant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hei igjen.
Det er ikke konstruktivt for deg å bruke tid på den kommentaren.
Jeg håper det går litt bedre med deg nå, om du trenger noen å prate med finnes det flere plasser du kan henvende deg.
www.mentalhelseungdom.no
www.Ung.no

Om du føler at ting er ute av kontroll så er det ingen skam i å ringe 116117 for å bli oversatt til nærmeste legevakt og få hjelp.

1. #To sysadmin
2. # inappropriate.



3. #CLS......
Vis hele sitatet...

Takk for svar☺️ Godt å vite at det finnes hjelp der ute♥️
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare hyggelig, ønsker deg en god helg og et videre godt nytt år, det er mange som er glad i deg!

1. #Admin react.
2. # CLS....
Nei det er ikke farlig men du blir sannsynligvis trøtt.