Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1512
Hei!

Har funnet noen små hvite runde piller, et kryss som deler piller i 4 på den ene siden. Et lite 2-tall på baksiden.

Funnet i en ziplock-bag så sikkert en type benzo? Rivotril? Eller hva tror dere?
Bilde? Sikkert noe falsk rivo, om du ikke er så heldig å ha kommet over krysserne (Rohypnol).

Felleskatalogen har en pilleidentifiseringstjeneste
Sist endret av SkammeligNykter; 5. oktober 2022 kl. 16:37.
Rohypnol? Flunipam 2mg muligens?



Om ikke jeg ikke bommer helt så mener jeg å huske at dette designet har blitt brukt på fake rohypnol piller også.

Ser at dette designet har blitt brukt på både Rivotril og Rohypnol av produsenten Roche. Kan være redflag at den mangler roche stampen
Sist endret av Emilher1; 5. oktober 2022 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Rohypnol? Flunipam 2mg muligens?



Om ikke jeg ikke bommer helt så mener jeg å huske at dette designet har blitt brukt på fake rohypnol piller også.

Ser at dette designet har blitt brukt på både Rivotril og Rohypnol av produsenten Roche. Kan være redflag at den mangler roche stampen
Vis hele sitatet...


Er de på bilde fake Rohypnol??
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Er de på bilde fake Rohypnol??
Vis hele sitatet...
Nei det er Rivotril, Hyppere har ring rundt 2-tallet ikke prikker ved siden.
Galenika Rivotril
Nei, Galenika mangler prikkene og har er liiite totall i midten. Jeg har kun kommet over slike en håndfull ganger.
Sist endret av krystallkongen; 2. januar 2023 kl. 04:58.