Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1213
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller Kripos, pst som overvåking?
Før gikk det vel mest i Passat, men har vel blitt litt andre biler nå.

Her i Innlandet føler jeg Volvon er ganske populær. Hvertfall den jeg har sett de få gangene sivil er under utrykning.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett sivile volvoer på utrykning flere ganger
Passat, Volvo og Mercedes har jeg sett i viken
til overvåkning og spaning bruker de ofte leiebiler, slik at det skal være vanskelig å identifisere via skiltnummer som ofte ligger ute på nett på rene sivilbiler.
Last ned appen Politikontroller, den er oppdatert av alle brukerene og for hvert distrikt blir det lagt inn reg nr, år og bilmodell med mulighet for å legge med bilder

Ofte er bilene som går igjen er Ford Focus og Mondeo
Passat
Audi A4
BMW 328i XDrive
Noe Merce GL 450
Den nye avtalen til politiet er på Ford. Så innen «rimelig» tid så er det vel ford som er det mest normale ��
Sist endret av 4asd13; 27. januar 2023 kl. 15:29.
Passat er jo klassikeren, men ser ut som de har gått litt vekk fra den favoritten. De siste årene har jeg sett alt fra rustne transportere til high end Audi Q4 og bmw 7 serier. Hele poenget er jo at de ikke skal skille seg ut, så hvis de prøver å være stealthy så antar jeg at de ikke bruker refleksvekster