Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 662
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Er det noen oversikt over steder man finner norsk tipping sine spilleuatomater? Er det f.eks slik at alle Mix har de? Har alle bingo-steder de?

Koster fysisk spillekort noe?

Kan man fylle på disse med kontant på spillestedene eller er det slutt på de tidene?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hei Adeith,

Takk for henvendelsen din. Først må jeg få beklage lang svartid her. Det er litt vanskelig å finne spørsmålet ditt når du stiller det på et offentlig forum i stedet for direkte til oss, så da ble det litt ekstra venting.

Som du kan lese på nettsidene våre er spillekortet gratis. Som du leser her er det også mulig å fylle på din spillekonto hos en kommisjonær.

Dessverre har vi ingen offentlig oversikt, men du finner Multix-maskinene våre i kiosker, bensinstasjoner, puber, barer og noen cafeer over hele landet.

Mvh Norsk Tipping
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hei Adeith,

Takk for henvendelsen din. Først må jeg få beklage lang svartid her. Det er litt vanskelig å finne spørsmålet ditt når du stiller det på et offentlig forum i stedet for direkte til oss, så da ble det litt ekstra venting.

Som du kan lese på nettsidene våre er spillekortet gratis. Som du leser her er det også mulig å fylle på din spillekonto hos en kommisjonær.

Dessverre har vi ingen offentlig oversikt, men du finner Multix-maskinene våre i kiosker, bensinstasjoner, puber, barer og noen cafeer over hele landet.

Mvh Norsk Tipping
Vis hele sitatet...
Jobber du i Norsk-Tipping?

TS: Spillekort tror jeg er gratis og kan fylles på enten gjennom å logge inn på norsk-tipping.no eller ved kassa på f.eks. Mix.