Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 720
Hey folks, har blitt utredet for adhd, og i den forstand så må jeg på en helsesjekk og der blir det også tatt urinprøve, jeg har ca 2 uker på meg for å bli clean.
Har røyka kanskje en kvarting hver tredje dag i snitt i det siste.
Vil helst slippe å bruke syntetisk urin da det er dritt å bli tatt for juks men med detox kit og bra vanninntak burde det vel gå? Noen tips?😅 Har flere hjemmetester som slår ut på 50 ng, vet ikke hva cut off verdien på lab test er evt?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk søkefunksjonen mann, er tusen tråder med tips. Tror nok du blir testet positiv avhengig av hvor lenge du har røkt. Vil si 80 % sjanse for positiv utslag. Lab er mer sensitiv enn hjemmetester må du regne med.
Har lest alle trådene�� men har ikke røyka så veldig mye siste 2 månedene, så ville tro det ikke sitter så, men hvis noen har peil på hvor stor forskjell det er på hjemmetest kontra lab, og evt om noen detox produkter funker��
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes ikke detoxprodukter som funker. Detoxprodukter for weed er scam. 2 måneder er forholdsvis lenge. Shiten hoper seg opp siden det tar mer enn 3 dager å få ut alt av metabolitter fra enkeltinntak. 6-7 dager ca. Røyker du oftere enn 1 gang i uka så hopes det opp.

Ingen kommer med tips som du allerede ikke har lest hvis du har lest "alle trådene".
Anonym bruker
"Glad Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har 2 uker på deg, slutt med en gang så kan det hende du er clean med lab test, det vil ta 2-4 uker, du kan ikke gjøre så mye annet enn å gå på do når du står opp og drikke vann/jus/powerade for og prøve å vanne ut urin, drikk rundt 2 liter, ikke vits og ta for mye, ikke tren før prøve
Slutter du å røyke nå, drikk 3L vann om dagen, tren til svetten renner hver dag sånn ca. 2-3 dager før du skal testes, så er du garantert good to go. Prøv å unngå å spise så mye fet mat da THC molekylet binder seg til fettet. Lykke til.
Takker for innslag, får utsatt det til 3 uker fra sist røyk tenker jeg, så er på masse vann, lite fett og usunn mat (nesten sulting) og prøve å få svetta litt�� fikk taki 20ng urinprøver og de er jo nesten lab presisjon på med tanke på cut off verdi, så hvis de er clean innen et par uker burde vel en uke til og generøst med vann være bra nok!!