Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 573
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt syre 3 ganger: 100, 150, og 200 ug. På 150 og 200 ug fikk jeg helt sinnsyke visuals. Var på en golfbane og hele golfbanen ble til svære bølger. Uansett, så har jeg aldri opplevd at farger blir sterkere eller finere, de er helt vanlig liksom. Er det normalt? Leser overalt at farger skal bli fantastiske ogsånt, men det har jeg aldri opplevd
Jeg har lagt merke til at sterke farger blir sterkere(grønt, rødt), og svake farger blir svakere(lyseblått, grått). Det kommer kanskje litt ann på settingen også. Da jeg tok det påsken 2019 da ting nettopp hadde begynt å spire, så føltes det ut som sommer.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farger fra discolys osv blir sterkere men ikke generelt ellers av vanlige ting, etter min erfaring
Anonym bruker
"Oppblåst Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes lysegrønn smaker best av alle fargene.
Også har jeg lyst til å smake mer på n-kanter, det var litt vanskelig å fokusere med 11 på beaufort-skalaen under topplokket.