Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 981
Hei! Pappa hadde en samtale med meg idag om at han hadde mistanke om at jeg hadde røykt cannabis. Jeg røkte sist idag, ca 5 store hits fra en vape med 75 prosent thc. Sist jeg røykte er ca 1-2 uker siden. Han sa han hadde bestilt thc test på Internett og at eg måtte ta testen når den kom. Noen som har en sikker metode for å jukse med urinprøven? Har sett på aspirin måten og å drikke jevlig mye vann. Var forskjellige meninger om det så det ut som.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Styrt tre liter vann en eller to timer før du skal pisse. Det gir det som kalles falsk negativ men faren din vet neppe forskjell på negativ og falsk negativ ettersom prøvesvaret kun viser negativ.

On the other hand, hva skjer om du innrømmer det? Personlig var det en lettelse for meg å endelig være voksen nok til å si til foreldra mine at Ja jeg røyker hasj og hva så, min kropp mitt liv og uavhengig om dere aksepterer det så gjør jeg det iblandt.
Da slapp jeg å ha mer noia for mistanker og falske anklager, stirring i øya, granskninger osv. Og virka som det egentlig var mitt lettelse for dem og, som slapp å lure mer og føle at jeg hadde noe å skjule når katta var ute av sekken.
Å drikke 3 liter vann på styrten kan potensielt være farlig.. men det går sikkert bra.

Du risikerer å bli bøsta her asså. Men er du heldig så slipper du unna.
Krev en ny test, om den blir positiv. Og si at sånne tester kan lå feil ut.
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Å drikke 3 liter vann på styrten kan potensielt være farlig.. men det går sikkert bra.

Du risikerer å bli bøsta her asså. Men er du heldig så slipper du unna.
Krev en ny test, om den blir positiv. Og si at sånne tester kan lå feil ut.
Vis hele sitatet...
Her kommer en liten historie fra min side. Røyka på skolen, elever sladra og snuten kom. De kom noen dager etterpå, men den dagen de ringte reiste jeg hjem tidlig (hadde tross alt bursdag )

Ble pisseprøve dagen etter, når jeg fikk vite det hadde jeg noen timer på meg. Drakk det jeg fikk i meg, hørte at citrus kan fungere bra og EDDIKK. Sistnevnte vil jeg fraråde på det sterkeste hvis du fortsatt er glad i livet. Men jeg gikk som ren. Dvs; jeg måtte ha 2 røde streker

Den siste rød streken var veeeeeldig svak i starten også ble den rosa. Og han politimannen sendte meg hjem å sa det var greit.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Been there done that.

Fikk samme beskjed av mora mi, var bekymret for bruk av cannabis en fredagskveld for mange år siden.
Ringte til en kompis og fikk reint piss i ei flaske, dette ga testen beskjed om mtp. temperaturen ikke stemte, du finner nok fort triks for å fikse temp.

Sta som jeg var sa jeg at det måtte være hennes feil iogmed hun brukte litt tid før hun sjekka testen.
Innebærer seff at faren din ikke står å glor når du pisser.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Innebærer seff at faren din ikke står å glor når du pisser.
Vis hele sitatet...
Ja og at man får forvarsel og ikke bare en far som løper etter deg en tilfeldig dag han ser du skal pisse (om du bor hjemme, som jeg antar) og sier her piss på denne NÅ. Så spontant hadde jeg valgt å gjøre det om jeg noen gang skulle testa noen så de ikke fikk noen timer i forkant til vanndrikking eller oppvarming av andres piss.

Ts er du smart så lagre noen flasker vann på rommet ditt allerede nå, det vil avsløres om du fyller opp dette samme dag du får beskjed om å pisse. Og når fattern løper etter deg en tilfeldig dag du skal på badet så si at du skal ikke pisse du skulle bare sjekke noe i speilet og må ikke tisse nå. Så går du på rommet ditt å later som ikke noe, drikker de flaskene vann og sier greit nå må jeg tisse pappa
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så litt for meg at hele tråden er en forvarsel?

Hvor vanskelig kan det være og snike med seg typ ei lita flaske med smoothie som rema 1000 selger i buksa, evt gjemt den allerede inne på toalettet?

Får du anskaffet rein urin blir prøven negativ med litt undring dersom dette med temperatur ikke stemmer.

Jeg i mitt tilfelle som nevnt fikk forvarsel en fredagskveld da jeg var hjemmeboende, fikk levert flaske urin ila. natten.
Ble så fint vekket med "nå står testen klar på toalettet". Putta flaska i buksa gikk inn, helte oppi, pissa i dass og leverte testen.

Tenker generelt dette må da være ett generelt bra alternativ kontra enorme vannmengder?

Og som nevnt over, hvor galt kan det om du sier "det er ikke vits å ta noe test, da den vil slå ut på thc"?

Om du er i samme båt som jeg den gang var og er en 15åring, blir det nok ikke like akseptabelt.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så litt for meg at hele tråden er en forvarsel?

Hvor vanskelig kan det være og snike med seg typ ei lita flaske med smoothie som rema 1000 selger i buksa, evt gjemt den allerede inne på toalettet?

Får du anskaffet rein urin blir prøven negativ med litt undring dersom dette med temperatur ikke stemmer.

Jeg i mitt tilfelle som nevnt fikk forvarsel en fredagskveld da jeg var hjemmeboende, fikk levert flaske urin ila. natten.
Ble så fint vekket med "nå står testen klar på toalettet". Putta flaska i buksa gikk inn, helte oppi, pissa i dass og leverte testen.

Tenker generelt dette må da være ett generelt bra alternativ kontra enorme vannmengder?

Og som nevnt over, hvor galt kan det om du sier "det er ikke vits å ta noe test, da den vil slå ut på thc"?

Om du er i samme båt som jeg den gang var og er en 15åring, blir det nok ikke like akseptabelt.
Vis hele sitatet...
Joda lånt urin er bedre for kroppen enn store mengder vann, men urinen skal helst ha kroppstemperatur. Derfor benyttes jo ofte poser limt til kroppen i den metoden så det har fått varma seg opp. Lånt urin vil dog ikke fungere om fattern skal stå å se på sønnen pisse men det er bare ts her som kan ane noe om hvor streng faren er.
Andre metoder som juice og grønnsåpe har jeg hvertfall hørt fail historier om men kan gå god for vanntrikset.

Ts du får si hvordan det går! Lykke til!