Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5432
Ny låt på SoundCloud! Lever Helt Latterlig! Noe som jeg føler det er viktig å slå et slag for.

Hei, du seriøse mann i dress og fin sveis, du som drikker latte på den kjedelige kaffe-sjappa du alltid er innom før jobb. Hør på dette!! Kast kaffen i fanget på fyren ved siden av deg, og lev litt latterlig! Det er utrolig befriende.

Det er AMP på beaten, og meg selv på raps, og et usedvanlig lekkert kover, om jeg får si det selv! (er egentlig veldig veldig stygt)

https://soundcloud.com/baggyman/leve...erlig-prod-amp
Oi!
Hør på Kreger a!
nå snakker vi relaterbart i høy grad, bra saker ^^
Helvete kenny, no må du roe deg før du blir kjendis Jævli bra.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Helvete kenny, no må du roe deg før du blir kjendis Jævli bra.
Vis hele sitatet...
Hahaha, tusen hjertelig! Er nok en liten stund til det skjer, men er gøy å endelig lage litt musikk igjen!
Hei!
Bedre rytme og flow enn det jeg kommenterte sist. Dog høres det ut som du rapper i mikrofonen på laptopen.
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
Bedre rytme og flow enn det jeg kommenterte sist. Dog høres det ut som du rapper i mikrofonen på laptopen.
Vis hele sitatet...
Takk for det, spilt inn med bra utstyr, er nok bare jeg som loka mixen haha, men takk uansett!
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Dog høres det ut som du rapper i mikrofonen på laptopen.
Vis hele sitatet...
ikke diss Kreger a.
det er det unike Nordre Follo soundet
Sitat av Kreger Vis innlegg
Hei, du seriøse mann i dress og fin sveis, du som drikker latte på den kjedelige kaffe-sjappa du alltid er innom før jobb. Hør på dette!! Kast kaffen i fanget på fyren ved siden av deg, og lev litt latterlig! Det er utrolig befriende.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Skjønte ikke helt dette utsagnet.
Sitat av Augustus Vis innlegg
Hva mener du? Skjønte ikke helt dette utsagnet.
Vis hele sitatet...
Er det som kalles en... joke.. ??

Muligens en dårlig joke, men det motsatte av å leve som en idiot (som jeg gjør) er å sitte pent kledd, med latten sin, klokka 0830 på mandag.. hehe
Sist endret av Kreger; 20. februar 2020 kl. 11:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Finnes ingen fasit på hvordan man skal leve sitt liv. Heldigvis bare man selv som bestemmer det.
Er derfor ingen grunn til å verken misunne eller rakke ned på hvordan andre velger å leve sitt liv.
Lev ditt liv slik du vil. Er du lykkelig så fortsett med det. Er du ulykkelig så endrer du måten du lever på.
Sitat av Augustus Vis innlegg
Finnes ingen fasit på hvordan man skal leve sitt liv. Heldigvis bare man selv som bestemmer det.
Er derfor ingen grunn til å verken misunne eller rakke ned på hvordan andre velger å leve sitt liv.
Lev ditt liv slik du vil. Er du lykkelig så fortsett med det. Er du ulykkelig så endrer du måten du lever på.
Vis hele sitatet...
Gjentar det igjen, jeg. Det var en vits. Selvsagt burde folk bestemme over eget liv, og selvsagt burde dem ikke kaste kaffen sin i fanget på fyren ved siden av. Det var bare en finurlig måte å si "hei, hør på denne låten om hvor fucka jeg lever for tiden" og ikke en formaning om at alle andre skal gjøre det også.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
ikke diss Kreger a.
det er det unike Nordre Follo soundet
Vis hele sitatet...
Wooord, på no grimey dårlig mixa Vevelstad shit!
Sist endret av Kreger; 21. februar 2020 kl. 12:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg likte den veldig godt. Hilsen halvstreit femti.
Sitat av RattusTurpis Vis innlegg
Jeg likte den veldig godt. Hilsen halvstreit femti.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, veldig hyggelig å høre!
Skjønte den ikke tydeligvis.
Sitat av Augustus Vis innlegg
Skjønte den ikke tydeligvis.
Vis hele sitatet...
haha helt greit as, er en kjent sak at ironi ikke funker så godt i tekstform