Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4063
Heisann alle frukt elskere

Igår så bytta jeg skjerm på min gamle iphone 6 pluss.
Når jeg plugga til batteriet, skrudde telefonen på... så oppdaga jeg fort at den bare går i "loop" med apple symbolet

Har prøvd å bytte tilbake til den andre skjermen osv, men funker ikke.
Har fått den i "recover" modus nå, så jeg kan koble den til itunes og ta og sletten den og installere på nytt

Problemet er at når den skal til å begynne på å ta ut innmaten på disken, så får jeg "erro 4013".... har prøvd mye, men tror kansje det har med harddisken å gjøre... noen forlag ?
https://support.apple.com/no-no/HT201444

Prøv på en annen maskin, prøv med en annen kabel ellers er det ikke så mye mer å gjøre.
Den erroren skjer som regel når tlf har vært tuklet med. Byttet du skjerm selv/gikk du til et uautorisert verksted?
Sist endret av Conflicted; 8. april 2017 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kom ikke borti noen deler da og ødela noen kontaktpunkter?
Sitat av Conflicted Vis innlegg
https://support.apple.com/no-no/HT201444

Prøv på en annen maskin, prøv med en annen kabel ellers er det ikke så mye mer å gjøre.
Den erroren skjer som regel når tlf har vært tuklet med. Byttet du skjerm selv/gikk du til et uautorisert verksted?
Vis hele sitatet...
Byttet selv. Er vel skjerm nummer tre jeg bytter på den.
Har prøvd alt... så nå kjøpte jeg meg en iPhone 7 plus rød 128gb

Sitat av petterb91 Vis innlegg
Du kom ikke borti noen deler da og ødela noen kontaktpunkter?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet. Er jo rett av med batteri klemmen / skjermen også på igjen !
Sist endret av Raspeball; 8. april 2017 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.