Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1318
Hei. jeg skal kjøpe ny mobiltelefon. også lurte jeg på om dere hadde noe erfaringer med HTC Wildfire eller Huawei U8230. Jeg skal kjøpe en av de telefonene men jeg er usikker på hvilken.
Part time ninja
locked65's Avatar
Jeg ville ikke kjøpt noen.

Wildfire er en treg og dårlig telefon.
Huawei høres ut som noe skikkelig kinesiskt noe.

Sleng på noen kroner til og kjøp en desire eller legend istede.

Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Huaweien får ihvertfall mye skryt, blant annet her:

http://www.amobil.no/artikler/huawei...social/77208/1
Jeg ville satset på en ren Google telefon som Huawei og skippet HTC pga sin "manglende fokusering" på eldre/rimelige modeller når det gjelder oppdateringinger.
Ok takk for svarene
Bare for å tipse deg, jeg stod med akkurat samme valget for noen uker siden. Gikk ikke for noen av dem. Kjøpte meg en LG Optimus One (p500) som funker kjempe fint! uansett, prøv den i butikken først.
Du får hva du betaler for . Huawei er et billig alternativ, med billige komponenter. Sikkert helt topp hvis du bare skal bruke den til e-post, sms og ringing osv. Jeg ville satset på en mer high end telefon hvis du vil spille uten å bekymre deg for fps lag. Slik som android markedet utvikler seg nå er det anbefalt til de grader