Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1065
Jeg er ei gammalkjærring. Er utdannet. Vet mye. Litt som poteten. Vet litt om alt.
Håper å få en trivelig opplevelse her inne. Har mye kunskap som jeg gjerne deler med andre.
Noen må passe på de unge.
Kall meg bestemor om så. Men livserfaring kommer med åra.
Livet er hardt sa kjærringa og heiv it katta!
Sitat av Gammalkjærring Vis innlegg
Jeg er ei gammalkjærring. Er utdannet. Vet mye. Litt som poteten. Vet litt om alt.
Håper å få en trivelig opplevelse her inne. Har mye kunskap som jeg gjerne deler med andre.
Noen må passe på de unge.
Kall meg bestemor om så. Men livserfaring kommer med åra.
Livet er hardt sa kjærringa og heiv it katta!
Vis hele sitatet...
Nei livet e som kuken - knallhardt og alt før kort!


Velkommen skal du være.
[quote=Gammalkjærring;3845716] Er utdannet.

Endelig.
Sitat av something Vis innlegg
Det var mange setninger og mange punktumer.
Vis hele sitatet...
Hun har da ikke utdanning i punktum og komma, vel?! HUN HAR UTDANNING ALLE SAMMEN
Ha ha ha. Ja dere kan spøke. Jeg liker en god spøk. Jeg tåler det. Har hør værre. Men jeg er en med stort hjerte og håper å kunne gi fakta orienterte svar der jeg føler jeg kan være til nytte. Har mistet alt for mange unge mennesker til overdoser og har selv vært aktiv for noen tiår siden. Fordømmer ingen. Tvert imot. Alle har si e liv. Hvordan en lever de er opp til hver enkelt. Men kanskje jeg kan være til hjelp. Støtte og av og til bare passe på dere dær ute. Har ett stort hjerte. Klem til dere alle sammen og ha en trygg kveld❤️
Hyggelig å møte på deg!
Pass på å ikke tenne på deg selv for å holde andre varme, men velkommen skal du være
Velkommen
Hilsen gammelKALL

Ps. Når blir man gammelkjærring?
Gammelkaill vet jeg, men ble nysgjerrig nå ��
Sist endret av slitenRealist; 7. september 2023 kl. 15:48.