Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2160
problemet er hovedsakelig batteriet tror jeg, men satser på dere har noen tips/forslag
greia er att hvis mobilen ligger på lading over natta så låser plutselig simkortet seg, så jeg må taste inn sim-koden på nytt (stort sett hver morgen) Å da funker jo ikke alarmen, noe som er ulempe...
eller så kan jeg ta å spille litt angry birds med fult batteri, etter maks 2 min så får jeg beskjed om att det kun er 15% igjen av batteriet, før jeg trekker å krysse ut er det blitt 9%! så er skjeldent jeg rekker å lukke programmet før mobilen slår seg av.

kjører nyeste programvare, nesten ikke noe skjermbelysning, å selvfølgelig skrur jeg av skjermen eller den låser seg selv etter 1 min

skjerm 96%
celle standby 5 %
det er det som har skjedd siste 6 timene...


PS. har alltid 3 eller 4 streker på signal greia..
Same shit, har x10mini pro da, men fyyyyfaen for en dritt tlf. Dårligste kjøpet jeg har gjort.
Da har dere vært uheldige. Jeg har ikke hatt noe særlig med problemer med telefonen min, mini pro. Bare at simkortet låser seg noen ganger, men det er ikke ofte.
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Da har dere vært uheldige. Jeg har ikke hatt noe særlig med problemer med telefonen min, mini pro. Bare at simkortet låser seg noen ganger, men det er ikke ofte.
Vis hele sitatet...
Min, inkludert min stefars, OG min mors tlf som er mini eller mini pro klikker og kuker seg til døgnet rundt. samme med at det kommer opp noe om at meldingsprosessen klikket og tlf må skrus av og på før man kan skrive meldinger. må slette alt av melinger også.

Dritt tlf, ikke verdt 500kr. Greit at min mor fikset det med double-D kløft gange 10..... ( ikke gidd si noe engang! ) men var faen ikke verdt 500kr anyways, htc blir mitt absolutt neste kjøp
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
har mini pro jeg også, hatt den siden starten av novemner 2010 og eneste problemet jeg har med den er at simkortet låser seg fra tid til annen og batterikvaliteten har sunket noen timer, men den varer fortsatt en hel dag med aktivt bruk. nest beste mobilkjøpet jeg har gjort etter SE w810i!
Sitat av echuz Vis innlegg
har mini pro jeg også, hatt den siden starten av novemner 2010 og eneste problemet jeg har med den er at simkortet låser seg fra tid til annen og batterikvaliteten har sunket noen timer, men den varer fortsatt en hel dag med aktivt bruk. nest beste mobilkjøpet jeg har gjort etter SE w810i!
Vis hele sitatet...
Bra NOEN er fornøyd med tlf ihvertfall, kan desverre ikke si meg like fornøyd
Null problemer med min X10 mini siden jeg kjøpte den. Hun som hadde den før meg hadde riktignok litt problemer, men det første jeg gjorde var å firmwareoppgradere den. Og har som nevnt ikke hatt et eneste problem med den
jeg hadde også problemer med min mini pro, men det var med 1.6 versjonen, nå har jeg oppdatert og har ikke opplevd problemer etter dette. mitt tips er å oppdatere telefonen
Sitat av Gilla Vis innlegg
jeg hadde også problemer med min mini pro, men det var med 1.6 versjonen, nå har jeg oppdatert og har ikke opplevd problemer etter dette. mitt tips er å oppdatere telefonen
Vis hele sitatet...
Tror det jeg å, beste er vell å oppdatere..
Feilene ble ikke akkurat bedre eter jeg oppdaterte, men men.
Sist endret av ghettokid; 5. april 2011 kl. 13:23.
Må bare si at jeg har fått samme problemer på min HTC Desire også i det siste. Simkortet låser seg og batteriet blir plutselig fra 80-90% til 6-7%.

Har ellers bare vært fornøyd med denne telefonen.
Virkelig? Har ikke hatt noe problemer med min X10 Mini Pro. Tror dere har gjort dårlige kjøp