Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 5887
altså.... rusen kan faktisk vare i opptil 8 timer (vet av erfaring.)
men det æ egentlig sku fræm til va at et tips æ fikk hos en kompis va at man tar xtc i ca 4-6 dager og så mange forskjellige som mulig, samtidig som man røyker (hasj) for å komme ordentlig opp.
jeg synes nesten ikke at d er vits i å ta xt vis æ ikke har no hasj.
så ætter at man har tadt xtc i mange dager så tar man dagen etter å kun røyker hasj... da får man en MEGET artig rus.....

så sidn æ e så prate syk må æ jo næstn bare si at æ glede mæj til ætter skoln i dag (sitt på skoln nu å "jobber" med prosjekt...)!!!
da skal d bli artig... har laddet opp hele helga å bare tadt d rooolig.. med litt hyppere på fredag for å kunne slappe av...
så i dag bynner helga mi!!!
necro (som åsså e på d hær forumet) skal ut å handle i dag....

XTC 2 t PEOPLE!!!
ble litt rot m skrivinga men lægen har jedd mæj tabbiza å e dærfor litt rar!
(va d 1 hvær 4. time
eller 4 hvær 1. time??)
Master debater
Dekilaz's Avatar
Noen som kan oversette de to siste postene?
Alt som har med narkotika/alkohol/rusmidler/røyk/osv.. holder jeg meg LAAAAAANGT unna... det bør egentlig alle gjøre... er jo ikke NOE positivt med det...
Oversettelse nr1:
altså.... rusen kan faktisk vare i opptil 8 timer (vet av erfaring.)
men det æ egentlig sku fræm til va at et tips æ fikk hos en kompis va at man tar xtc i ca 4-6 dager og så mange forskjellige som mulig, samtidig som man røyker (hasj) for å komme ordentlig opp.
jeg synes nesten ikke at d er vits i å ta xt vis æ ikke har no hasj.
så ætter at man har tadt xtc i mange dager så tar man dagen etter å kun røyker hasj... da får man en MEGET artig rus.....

så sidn æ e så prate syk må æ jo næstn bare si at æ glede mæj til ætter skoln i dag (sitt på skoln nu å "jobber" med prosjekt...)!!!
da skal d bli artig... har laddet opp hele helga å bare tadt d rooolig.. med litt hyppere på fredag for å kunne slappe av...
så i dag bynner helga mi!!!
necro (som åsså e på d hær forumet) skal ut å handle i dag....

XTC 2 t PEOPLE!!!
Vis hele sitatet...
altså.... rusen kan faktisk vare i opptil 8 timer (vet av erfaring.)
men det jeg egentlig skulle frem til var at et tips jeg fikk hos en kompis var at man tar xtc i ca 4-6 dager og så mange forskjellige som mulig, samtidig som man røyker (hasj) for å komme ordentlig opp.
jeg synes nesten ikke at det er vits i å ta xtc hvis jeg ikke har no hasj.
så etter at man har tatt xtc i mange dager så tar man dagen etter og kun røyker hasj... da får man en MEGET artig rus.....

så siden jeg er så pratesyk må jeg jo nesten bare si at jeg glede meg til etter skolen i dag (sitt på skolen nå og "jobber" med prosjekt...)!!!
da skal d bli artig... har laddet opp hele helga og bare tatt det rooolig.. med litt hyppere på fredag for å kunne slappe av...
så i dag begynner helga mi!!!
necro (som også er på dette forumet) skal ut og handle i dag....

XTC 2 the PEOPLE!!!


Oversettelse nr2:
ble litt rot m skrivinga men lægen har jedd mæj tabbiza å e dærfor litt rar!
(va d 1 hvær 4. time
eller 4 hvær 1. time??)
Vis hele sitatet...
ble litt rot med skrivinga, men legen har gitt meg tabeletter, og jeg er derfor litt rar!
(var det 1 tabelett hver 4. time, eller 4 tabeletter hverr 1. time??)




skjønte du det nå Dekilaz?
Master debater
Dekilaz's Avatar
Takk skal du ha, Jocke
blæh... np :P
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ecstasy er dumt! Sopp er MYE gøyere og MYE sunnere, nedturen er mer god en dårlig og man blir ikke deppa i flere uker etterpå!
Sopp er bra!
Sopp er ikke bra nei!
Jocke : Du har ikke en dritt du skulle ha sagt, iom. at du ikke har prøvd det.
Nei.. men jeg har en mor & far som har jobbet masse med narkomane.. blant annet på et sånt "avvenningssenter"...
narkomane går som regel ikke på sopp tror jeg... det er vel mer opiater og sånt man kan bli narkoman av...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sopp er kanskje ikke "bra" men det er ihvertfall bedre enn ecstasy!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva faen har dine foreldre med din viten om sopp/droger generelt å gjøre? Foreldre forteller selfølgelig ikke alle sidene til den lille kriste gutten sin skjønner du, de forteller bare de negative sidene som seff er fulle av al slags propeganda...
Hvilket senter jobber/jobbet dine foreldre på da?
...foreldre forteller selfølgelig ikke alle sidene til den lille kriste gutten sin skjønner du, de forteller bare de negative sidene som seff er fulle av al slags propeganda...

Liker ikke at folk rakker ned på andre.. må minne om at norge er et religionsfritt land, ergo det er ikke no galt å være kristen..

Hva faen har dine foreldre med din viten om sopp/droger generelt å gjøre?

Ikke nødvendigvis sopp.. men de har jobbet på sånn avvenningssenter som sagt... de har hatt noen venner som har dødd pga narkomanisme...

Hvilket senter jobber/jobbet dine foreldre på da?

Det husker jeg ikke.. kan spørre når jeg kommer hjem...
Sist endret av jocke; 11. februar 2003 kl. 17:47.
Opprinnelig postet av Tias
Foreldre forteller selfølgelig ikke alle sidene til den lille kriste gutten sin skjønner du, de forteller bare de negative sidene som seff er fulle av al slags propeganda...
Vis hele sitatet...
Altså... Man trenger jo ikke en doktorgrad i narkotika for å skjønne at drugs are bad (mkay)
Argh, kan ikke folk som ikke har testa (i dette tilfellet e og sopp) droppe moralprekenene?? Det nytter ikke! Hva vi driver med er vår bissniss! "Shut the fuck up and accept it! And by the way, it IS worth the risk!"

Heh, sporer av her, men

Har selv ikke testa sopp, men spist en del syre, og i og med at sopp er såpass psykedelisk, og ofte blir kalt LSD-light, ville jeg tro at sjangsen for å "flippe ut" var større av å spise sopp, enn e.

"HOLY SHIT! Theese things are bad for you? I thought they were good for you, I thought they had vitamin C in them and stuff!"
[off-topic]
hmm... tar i alle fall av med smileys.. er litt plagsomt med _MASSE_ smileys i lengden...
[/off-topic]
Master debater
Dekilaz's Avatar
DarkStaar har et poeng. Ingen rusmidler er bra for helsa, men iblant er det digg å komme seg litt bort fra det iblant så forferdelig kjedelige og frustrerende hverdagslivet...

jocke: mener du da fluortabletter?
Sist endret av Dekilaz; 11. februar 2003 kl. 18:21.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
jocke:
[Fucker mode]
Nei'hei. Aldri i livet om Norge er relegions fritt. Det er bare fritt for de relegionene staten tillater . Var ikke meningen å rakke ned på deg, men alt jeg fortalte var vel egentlig fakta, var bare tonefallet som kunne virke litt merkelig.

De har venner som har dødd av narkotika? Kjipt. Er ikke bra når folk dør. Vet om folk som døde av alkohol jeg... Når jeg tenker meg om så vet jeg om flere som har dødd av relegion og.

Disclamer: Selv om jeg skrev om relegion i teksten her så betyr det ikke at jeg oppfordrer dere til å beggyne med det, det er omtrent like farlig som hvit fluesopp!
[/Fucker mode]

Mye som ikke er bra, mye ulovlig som burde vært lovlig samtidig som det er en hel del lovlig som burde vært ulovlig. Men når man ikke vet noe om stoffene i det hele tatt så er det strengt tatt ingen vits i å poste, eller?
applaus til hvem?
Så lenge du vet hva du driver med skal du kunne overleve det meste. Og det er stor forskjell på bruk og misbruk.
Sist endret av Vuggum; 11. februar 2003 kl. 23:13.
Du vet sikkert hva du driver med ja.. men det er SINNSYKT lett å miste kontrollen.. for man sier bare til seg selv hele tiden:

"det går så bra så, jeg blir ikke narkoman, jeg kan jo bare stoppe når jeg vil"

det er det som skjer med narkomane... de tror de kan stoppe når de vil... og så plutselig er det for seint..
Det går jo an å "teste seg litt" innimellom. Tenk gjennom bruksmønsteret ditt osv, hvor ofte bruker du forskjellige ting, hva bruker du, og ikke minst NÅR bruker du det. Hvis du ikke kan ta en tur på byen uten å dytte i deg noe, så har du et problem. Hvis du ikke kommer deg på jobben om morran uten "det lille ekstra", så har du et problem, osv... Rett og slett tenke nøye gjennom om du har kontroll. Finner du på unnskyldninger for deg selv som f.ex "ah, jeg trenger egentlig ikke denne linja, jeg drar den bare for å gjøre dagen på jobben litt lettere", så har du ihvertfall et problem...

Det er det alt handler om - kontroll, og å kjenne og være ærlig med seg selv. Har man den minste mistanke om at man begynner å miste kontrollen så er det på tide å stoppe en (god) stund.

Kjenner drøssevis av folk som har brukt ting i årevis, og ikke har noen problemer med det. På den andre sida, så kjenner jeg også folk som må dytte i seg et par-tre linjer kola på dassen på jobben på mandagsmorran for å komme seg gjennom dagen... Så alt handler om kontroll. Har du det er det ikke noe problem, har du det ikke, så har du et problem.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Know your body, know your mind.

jocke:
Det avhenger selvsagt av hva du bruker det da.
Er nok ingen som blir avhengige av sopp (?) eller syre, opiater og cola er sikkert litt verre . Droger generelt er bad for kroppen, og alle her er klar over det. Når man først snakker om rusmidler så kan jeg garantere deg at du har brukt noen av de før:
Kaffi?
Sjokolade?
Nikotin?

Btw, Jesus var en stoner .

atomet: true, true.
Ikke hvem som helst kan begynne på narkotika heller da. En person som er lett påvirkelig og svak vil kanskje ikke klare det og vil havne på det vi kaller "kjøret".
Det er ikke alle som er så sterke og klarer å si: "Faen... nå begynner jeg å miste kontrollen. Jeg slutter!"
Og det er jo ikke alle stoff som man blir like avhengig av eller lysten på heller.

En ting er jo sant. Narkotika is bad, men om alt er like bad vet ikke jeg... jeg antar det ikke er det...
[flisespikkeri]

Opprinnelig postet av Tias
...var ikke meningen å rakke ned på deg...
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Tias
Btw, Jesus var en stoner .
Vis hele sitatet...
Er ikke dette litt selvmotsigende?

[/flisespikkeri]
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av jocke
[flisespikkeri]

Er ikke dette litt selvmotsigende?

[/flisespikkeri]
Vis hele sitatet...
Heh, var da virkelig ikke ment slik.
For det første så heter vel ikke du Jesus? For det andre så var det ikke deg jeg mente når jeg sa Jesus (selv om du kanskje heter Jesus), men Jesus Kristus fra den kristne bibelen. For det tredje så er det sant . Disclamer: Trykker du på linken har du automatisk solgt sjelen din til Satan :
Jeg heter ikke Jesus.. og det du sa "håner" Jesus Kristus fra den kristne Bibelen ja...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Nei, ka faen vet du om det? Du vet ikke en dritt , din lille smurf!
Du er en ond person og du kommer ikke til himmelen!
Satans disippel, det er det du er.
Moses spiste jo massse sopp.
Jeg er faktisk veldig religiøs jeg og.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, det håner på ingen måte Jesus kristus fra den kristne bibelen nei. Jeg sier bare videre det som sto i den artikkelen i nettavisen.
Jesus lagde jo faktisk vann om til vin, sier ikke det deg noe?
[off topic]
hele bibelen er jo en eneste stor syre tripp! folk som så bronse jesus fly forbi med ett sverd i munn og 7stjerner i hånda...and shit! men bibelen er ganske innteresang vis man leser den som en fantasy-roman....

men for oss som ennå ikke er overtadt av romvesner(ikke er blidt rosa altså har fått en chip i hodet) er det bare en gud.
guden er lyset og lysets barn følger lyset.

vis noen er interessert i vår religon og vil bli opplyst så kontakt meg (yppersteprestinne) eller necro(profet)!

Lysets barn vandrer i mørket!!!!!
Gud er en fallitterklæring... En bortforklaring på de eksistensielle spørsmålene...
Master debater
Dekilaz's Avatar
Sykt hvordan xtc-tråden har utviklet seg. Bør den ikke snart flyttes fra rusmidler til religionsforumet?
Han heter ikke Jesus, men JESU!
Jesu Kristus.

Arghh
*ps: kan selvfølgelig være at jeg tar feil, men i blant annet bibelen står det Jesu Kristus*
back to topic?

denne diskusjonen kan fortsette her!
"jesu" er bare genitivsformen av jesus, fordi det er for mye slit å skrive "jesus' legeme" osv. eller fordi mange får panikk hvis et ord slutter med s og ikke vet hva de skal gjøre (de kunne kanskje slengt på en apostrof og en z, som er ganske vanlig for tiden - jesus'z dizipler f.eks.).

eller det kan være for å heve ham over vanlige mennesker, som er mest sannsynlig.

og det heter jesus kristus, fordi kristus er ikke noe jesus har eller eier.