Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1156
Jeg har for tiden en del benzoabstinenser og bruker en del Dolcontin/Morfin for å komme meg gjennom disse. Men gikk tom i går og får ikke mer før på Mandag. Bruker nå Kodein, men vil snart være tom. Har i tillegg litt alkohol

Jeg har derimot litt Attentin som jeg kan bruke til å overleve til Mandagen.
Men hvordan er det å bruke dette når man har abstinens?
Hva vil jeg mest sannsynlig oppleve av positive og negative effekter?

Blir jeg euforisk? Vil jeg få angstanfall?

Har tidligere brukt Adderall, som gir meg mindre angst, godt humør, kåt. Har ikke lyst til å løpe rundt, men er mer "skarp" i hjernen.
Bruker alltid veldig små doser (2-5 mg).

Gir Attentin lignende effekt?
Kommer til å starte med veldig liten dose her også (2-5 mg).

Har også Aspergers Syndrom, som visstnok skal ha en innvirkning når det kommer til å behandle ADHD med sentralstimulerende som Ritalin. Vet bare ikke på hvilken måte.Har også Aspergers Syndrom, som visstnok skal ha en innvirkning når det kommer til å behandle ADHD med sentralstimulerende som Ritalin. Vet bare ikke på hvilken måte.
Sist endret av einsteindragon; 21. april 2022 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt amf på benzo abstinenser og det hjalp veldig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har brukt amf på benzo abstinenser og det hjalp veldig.
Vis hele sitatet...
Jeg også. Men da måtte jeg ta veldig lite for å ikke få voldsom angst.
Men for alt jeg vet kan det ha vært Metamfetamin eller noe annet sentralstimulerende.
Individuelt det og. Noen liker det og føler det blir enklere med abstinensene. Andre, inkludert meg selv synes det blir helt jævlig og får angst og hjertebank fra en annen verden og ber til høyere makter om at det skal stoppe. Begynn smått du ja
På hvilken måte føler du at det hjalp? Ble du euforisk? Fikk mindre angst? Ble mer avslappet? Ble i veldig godt humør?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hvorfor i alle verden bruker du opioider for å komme deg gjennom benzo abstinenser? Du sitter jo bare igjen med en ny avhengighet. Man blir jævlig fort hektet på opioider.

Har selv brukt speed for å komme av heroin. Funket bra første gangen, men ikke etter det, så endte opp med å bruke begge deler til slutt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvorfor i alle verden bruker du opioider for å komme deg gjennom benzo abstinenser? Du sitter jo bare igjen med en ny avhengighet. Man blir jævlig fort hektet på opioider.

Har selv brukt speed for å komme av heroin. Funket bra første gangen, men ikke etter det, så endte opp med å bruke begge deler til slutt
Vis hele sitatet...
Fordi benzo abstinenser kan vare i flere måneder og til og med ett helt år. Abstinenser av opioider varer i maks 2 uker og man vet hva man møter til.

Har gjort det før også, og den eneste gangen jeg klarte å komme meg gjennom det var når jeg gikk på Oxycontin i 3-4 måneder (pga. Ryggsmerter).

Etter jeg hadde sluttet med Oxycontin så hadde jeg heller ikke så stort sug eller ønske om å starte opp med det igjen.

Nå, denne gangen blir det Dolcontin og Subutex, men ikke slik at jeg skal ta det over flere måneder. Men heller ett par uker med Dolcontin før jeg tar f.eks. Attentin eller Adderall i 2 uker. Dette for å unngå abstinens.

Har uansett ikke råd til å bruke noe særlig og i alle fall ikke over flere måneder.

Er nå oppe i 5 mg Attentin siden kl. 21:50 og har det relativt greit.
Ser ut som dette er noe som kan funke mtp. Benzoabstinenser.

Eneste negative er mer kvalme, en slags depresjonsfølelse og mer sure oppstøt.
Økte nettopp opp til 7-8 mg.
Sist endret av einsteindragon; 22. april 2022 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.