Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1744
oppdaget for en stund siden da jeg prøvde intermittent fasting,
at om jeg sluttet og spise tidlig på kvelden i 18-20 tiden så våknet jeg putselig mye tidligere og var helt klar i toppen i motsettning til før da jeg spiste veldig seint og var veldig trøtt når jeg våknet. Gikk fra og være B menneske til A menneske over natten kun ved og ikke spise sent om kvelden . å få spist frokost så tidlig som mulig har snudd spiserytmen og gjort det lettere og ikke spise sent om kvelden

følte jeg måtte dele dette fordi for meg er dette en fantastisk oppdagelse noen andre som har opplevd det samme eller noe lignende?
Nei men det ska prøves��
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan fungerte det @Rognkjeksa ?
Jeg prøvde dette etter å ha lest denne posten. jeg har vært A menneske stort sett siden jeg var ungdom. Nå i det siste har jeg kommet inn i en dårlig døgnrytme hvor jeg legger meg i 4-5 tia om natta/morgenen og ikke våkner før 12 igjen. Første døgnet jeg sluttet å spise etter 18.00 og gikk og la meg i 12-01 tia slet jeg fortsatt med å sovne. Neste morgen merket jeg at det var noe lettere å stå opp. Jeg hadde på en alarm klokka 10. Etter noen dager begynte jeg å bli trøtt tidligere. Den største forskjellen var at det var endel lettere å komme seg ut av senga om morgenen. Nå har det desverre sklidd litt ut igjen, men det er fordi jeg ikke har vært disiplinert nok til å gå å legge meg i riktig tid.
Sitat av dekommeri2033 Vis innlegg
oppdaget for en stund siden da jeg prøvde intermittent fasting,
at om jeg sluttet og spise tidlig på kvelden i 18-20 tiden så våknet jeg putselig mye tidligere og var helt klar i toppen i motsettning til før da jeg spiste veldig seint og var veldig trøtt når jeg våknet. Gikk fra og være B menneske til A menneske over natten kun ved og ikke spise sent om kvelden . å få spist frokost så tidlig som mulig har snudd spiserytmen og gjort det lettere og ikke spise sent om kvelden

følte jeg måtte dele dette fordi for meg er dette en fantastisk oppdagelse noen andre som har opplevd det samme eller noe lignende?
Vis hele sitatet...
Når merkes du forskjell? og hvor lang tid holdt du på slik før det hadde en effekt?