Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3710
Hey!

Jeg husker at da jeg solgte min forrige pc, så fikk jeg forhåndsinstallert drivere og diverse programmer som kjøper ville ha på pc'en, dette gjorde jeg fra windows konfigureringen (Det man møtes av når man kjøper helt ny pc)

Husker jeg måtte trykke på noe spesielt for å komme inn på windows med en slags ikke eksisterende bruker. Noen som aner hva jeg mener og vet hvordan jeg får det til?
Er dette noe folk ønsker altså? Det er mulig jeg er smule paranoid når det kommer til mine enheter, men jeg har vel aldri kjøpt en brukt enhet uten å i allefall formatere og gjøre en nyinstallasjon selv. Da har jeg iallefall en (om enn falsk?) følelse av å vite hva jeg har på devicen..
Trådstarter
Sitat av sprett Vis innlegg
Er dette noe folk ønsker altså? Det er mulig jeg er smule paranoid når det kommer til mine enheter, men jeg har vel aldri kjøpt en brukt enhet uten å i allefall formatere og gjøre en nyinstallasjon selv. Da har jeg iallefall en (om enn falsk?) følelse av å vite hva jeg har på devicen..
Vis hele sitatet...
Dette er en fyr som ikke kan noe om pc og gjerne vil ha den ready to go. Dette er forøvrig en helt ny build (ubrukt). Har kun fyrt opp og testet den osv.
Så har nå formatert og installert windows på nytt, men husker ikke hvordan jeg kommer meg inn slik at jeg får preinstallert det han ønsker.
Sist endret av Layzer; 1. januar 2022 kl. 14:34.
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker og bukker