Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5070
Hei, jeg har gått tom for TV-serier å se på. Akkuratt ferdig med både Dexter og Breaking bad som jeg begge likte veldig godt. Jeg begynte nylig å se på Mr.Robot før jeg fant ut at det var søren imeg bare 1 sesong, og jeg trenger en serie som allerede er ferdig. Noen som har noen gode tips? Min nytelse innen tv-serier samsvarer ofte relativt godt med IMDB skalaen, men kan gå for unntak hvis du mener dette er en eksepsjonelt bra TV-serie.
Californication
The Wire
The Sopranos
Fargo
Litt vanskelig å huske kun serier som er ferdig, men her er noen som jeg likte godt(og jeg er ganske kresen type):
Peaky Blinders
Better Call Saul
The Expanse
Narcos
Fargo (likte ses 2 bedre enn ses 1! verdt å sjekke)
Vikings, syns det blir bedre hver sesong
The Last Kingdom
True Detective
The Jinx av Hbo - dokuserie som jeg likte svært godt, anbefales (likte denne bedre enn Making a murderer)
Oz
Six feet under
Deadwood
Sist endret av Alzo88; 28. mars 2016 kl. 04:59.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Relevant, du MÅ se Shameless!!! Den e skammbraaa! DU finne den på netflix å på nettet, du kommer til å le deg ihjel Anbefale ++ 10/10
Sist endret av Trooploop; 28. mars 2016 kl. 06:15.
Som de sa over her;
Narcos
Vikings
True detective
Oz
Californication
Shameless(Jeg har bare sett den britiske originale versjonen)

Black sails
Broen
Game of Thrones
House of Cards
Spartacus(Bare de 2 første sesongene, hovedrolleinnehaver døde av kreft MEN fortsatt verdt å se!!! )
House M.D.(Ler så jeg griner)
Hannibal(Drøyere enn det meste jeg har sett)
The killing(Overraskende bra)
Da Vinci's Demons
Marco Polo
Weeds
Better call Saul
The Wire
Billions
Også har du alle marvel seriene.

The flash
Arrow
Daredevil
Marvel agents of shield
+++
Ettersom seriene du nevner ikke er type "komi-serier" velger jeg å droppe disse.
Mange er nevnt, noen ikke.

Game of Thrones
Boardwalk Empire
Sons of Anarchy
The Wire
Oz
The Sopranos
The Walking Dead (Ikke helt ferdig)
Vikings (Ikke helt ferdig)
Fargo
Mad Men
House of Cards
Billions (Ikke ferdig)
Spartacus
Rome
Prison Break (Blir betraktelig dårligere etter de første 2-3 sesongene)
Hvis du liker serier som The Sopranos, tror jeg du vil like serien Brotherhood. Veldig lik The Sopranos, bare at Brotherhood handler om den Irske mafiaen i USA. En veldig "mørk" serie, hvor man ikke sparer på kruttet for å si det sånn.
Tusen takk for mange gode svar, svarene inneholder en del serier som jeg liker godt men ikke har nevnt. For å hjelpe eventuelle andre hjelpe meg nevner jeg av det som har blitt nevnt som jeg liker godt; Better Call Saul (venter med å starte på nytt til alle sesongene er ute), har sett The Walking Dead, men følte de begynte å melke det sykt etter noen sesonger, Prison break har jeg kun sett de første 2 episodene av el. denne vurderer jeg å ta opp da jeg ser potensiale for underholdning. Weeds likte jeg veldig godt, men så aldri slutten da det ble kjedelig litt ute i den siste sesongen. Tror jeg skal starte på enten House of Cards, Sons of Anarchy, eller Game of Thrones.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tusen takk for mange gode svar, svarene inneholder en del serier som jeg liker godt men ikke har nevnt. For å hjelpe eventuelle andre hjelpe meg nevner jeg av det som har blitt nevnt som jeg liker godt; Better Call Saul (venter med å starte på nytt til alle sesongene er ute), har sett The Walking Dead, men følte de begynte å melke det sykt etter noen sesonger, Prison break har jeg kun sett de første 2 episodene av el. denne vurderer jeg å ta opp da jeg ser potensiale for underholdning. Weeds likte jeg veldig godt, men så aldri slutten da det ble kjedelig litt ute i den siste sesongen. Tror jeg skal starte på enten House of Cards, Sons of Anarchy, eller Game of Thrones.
Vis hele sitatet...

Jeg er litt som deg som føler at IMDB-ratingen stemmer ganske godt med hva jeg liker. Liker også Better Call Saul, Breaking Bad, Dexter etc. The Walking Dead blir jeg forbanna av å se for det skjer så mye idiotisk og ulogiske ting. Rett og slett dårlig produsert. 1. sesongen var den eneste bra sesongen.

MEN, det finnes ett unntak når det gjelder IMDB-rating og det er serien The 100.
Selv om den ligger under 8 på ratingen er den faktisk ekstremt underholdende. Den minner litt om serien Lost på den måte at man hele tiden er nyskjerrig i å finne ut mer om historien. Anbefales virkelig!
Godt å se at fler er enig og har gjennomskuet Walking dead. Makan til melking og rundronka manus skal du se lenge etter! Herregud som de fucka opp den serien etter noen sesonger.

Hvis du ikke har sett GoT ennå, så må du bare kjøre på- den serien er fucking dope! Du aner ikke hvor heftig binge du har foran deg, med den serien!
Kjenner jeg misunner deg nå

Ser at noen andre nevnte Boardwalk Empire, som jeg glemte å nevne selv. Det er også veldig legitimt!
To serier som ikke er nevnt er Falling skies og The last ship. Ikke av de beste, men grei nok underholdning.
Misfits
Breaking Bad
Weeds
Seinfeld

Føler at Misfits fortjener en plass her, selv om det er en relativt "ukjent" serie. Syns iallefall det er jævlig artig.
Homeland er fucking A
Homeland, Prison Break, The walking dead, Weeds.