Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 783
Hei gutter og jenter! Tenkte å kjøpe meg E-cig. Etter enkel fordypning i temaet kom jeg frem til at denne virker grei?
Hva tror dere? Kom evt. med andre anbefalinger - helst under 500lappen.

Vil ha noe til å chille i senga med, og erstatte festrøykingen med.
Skal være bra, denne. Aspire BVC-coils regnes som noe av det beste på markedet nå. Ikke altfor høy effekt gir også lengre levetid. Tipper du blir fornøyd med denne.
Vil du ha kvalitet så ville jeg ikke kjøpt en Aspire..

http://pjec.dk/shop/ecom-1316p.html

Er superfornøyd! og ikke minst har den mini-usb lading.. du kan lade mens du røyker
Kjøp ihvertfall damper med volt/watt justering.

Blir dette noe du trur du skal holde lenge på med?
Isåfall ville jeg kjørt på med noen ekstra hundrelapper til bedre sett.
Man får det man betaler, og billigere sett uten strøm justering og kjipe tanker/coiler gjør at man ikkje får samme følelse som røyk.
(Mindre damp og lite mettet følelse)

Anngående juice og, høy vg blanding gir mildere throathit, imens høy pg blanding gir høyere throathit.
Variabel effekt tiltredes. Men er det noe ved tankteknologien i produktet thundercat linker til som overgår Aspire BVC?

Skulle jeg ha anbefalt noe til en billig penge, ville jeg gått for Vamo v5 eller v6, og Aspire Nautilus Mini-tank. Husk at 18650-batterier og lader må kjøpes separat.