Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4098
Hei! Jeg er i dag i midten av 20-årene og har hatt merkbart hårtap siden jeg gikk på videregående (viker, ikke tynt hår/måne). På den tiden var jeg bombesikker på at jeg skulle ta hårtransplantasjon når jeg ble eldre og hadde de økonomiske midlene til det, men ettersom årene gikk har jeg brydd meg mindre og mindre.

Det skal sies at jeg allikevel føler en form for "misunnelse" når jeg møter jevnaldrende gutter som fortsatt har et bra hårfeste (altså de fleste på min alder), og tanken om hårtransplantasjon slår meg til tider. Nå tar jeg håret med maskin hver uke, og jeg føler det krever mye oppfølging for å se bra ut. Hår er også generelt finere etter min mening.

Er det noen som har/kjenner noen som har vært igjennom en transplantasjon? Vet at mange drar til Tyrkia og får gode resultater. Hva koster det? Og hvor godt resultat kan man håpe på? Setter pris på alle svar
Sjekk ut brukeren snusleppa på tiktok, han går ganske nøye igjennom hele prosessen med kostnader og valg av klinikk
Gir ikke hårsystem bedre resultat selvom man må besøke frisøren hver 5. uke?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du vil fortsette å miste hår og det vil se ganske rart ut senere når du ikke har mer hår å hente og får en frisyre som verken ligner på fugl eller fisk.
Sparer mye ved å ikke gå til frisøren. Har ikke vurdert hprtransplant selv, da jeg skinner meg en gang i uka eller oftere.

Men svigerfar har hårtransplantasjon, og det så bra ut de første fem åra, men hårtapet fortsatte jo bare så nå står de veldig frem.

Så det ser bra ut en stund før det ikke ser så bra ut.
Psykologen min har gjort det og til og med jeg kan si at den fine manken gjør han george clooney attraktiv i en alder av 50+
Kjør på sier jeg!
En bekjent skaffet keep el noe slikt fra usa. Kjenner ikke til hvordan det brukes, virkestoffer eller noe. Kanskje det virker? Ser ikke ut til at vikene hans flytter seg lengre. Sjekk ut kanskje det virker?

Kan jo tenkes det er lureri, er placebo en greie også for hårvekst? Det virker rart?
Sist endret av _abc_; 21. mai 2022 kl. 11:56.
Det går noe rundt på TT om at man får mer hår og mer fyldig hår om man stopper å bruke en viss type såpe (Shampoo(?)) har ikke satt meg inn i det eller om det er pga noe produkt innhold som kun finnes i USA.

Men om du følger snusleppa til punkt å prikke så tror jeg ikke du har mye å tape på, manken han ser ganske beist ut nå.
Keep minoxidil shampoo eller dråper (mye høyere % en det som selges i norge) funker fjell. Rogain/qgain osv kan kjøpes i bulk på ebay og det funker faktisk