Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4429
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man bedre rus av dette? Alt jeg lurer på, ikke om det er lurt.
Nei egentlig ikke. Unntaket er når du blander det med andre rusmidler. Hovedsakelig minuspreparater.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Nei egentlig ikke. Unntaket er når du blander det med andre rusmidler. Hovedsakelig minuspreparater.
Vis hele sitatet...
Er eneste forskjellen at det hitter fortere da?
Forskjellen er at ved injisering vil alprazolam sitte igjen i filteret, da det ikke er særlig vannløselig.
Total waste.

Du får langt bedre effekt av å svelge eller la den smelte under tunga.
Har sløst en del piller før da jeg absolutt skulle skyte alt. Det har aldri funka å skyte benzo. Muligens at Rohypnol 542 funka litt å koke inn i speeden eller så var det bare blåfargen som skapte en placeboeffekt
Sist endret av Bluesky_; 13. april 2022 kl. 12:25.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har sløst en del piller før da jeg absolutt skulle skyte alt. Det har aldri funka å skyte benzo. Muligens at Rohypnol 542 funka litt å koke inn i speeden eller så var det bare blåfargen som skapte en placeboeffekt
Vis hele sitatet...
Jeg satt en smell i går og fikk momentant en sterk drøsig effekt...? Har prøvd med sobril og valium, det synes jeg ikke var noe spesielt men ksalol fikk jeg god effekt av. Usikker på om den var bedre enn oralt da. Blandet bare med vann, kokte ikke.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Forskjellen er at ved injisering vil alprazolam sitte igjen i filteret, da det ikke er særlig vannløselig.
Total waste.

Du får langt bedre effekt av å svelge eller la den smelte under tunga.
Vis hele sitatet...
Har du erfaring med ksalol spesifikt eller xanor feks? Jeg synes den løste seg jævlig bra i vann....
Jada, spiser disse daglig. Har også hatt resept på 2mg Xanor..

Får du funk, er enten pillene såpass falske at de inneholder et annet virkestoff, eller filtreringen din så dårlig at partikler kommer igjennom.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jada, spiser disse daglig. Har også hatt resept på 2mg Xanor..

Får du funk, er enten pillene såpass falske at de inneholder et annet virkestoff, eller filtreringen din så dårlig at partikler kommer igjennom.
Vis hele sitatet...
Så det er et annet virkestoff enn alprazolam jeg får virkning av ved injiseringen? Jeg har tatt oralt også og får like god funk av det, men virkningen kommer momentant med injisering og det liker jeg (+ er litt avhengig av sprøyta - kan det injiseres så gjør jeg helst det...)
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jada, spiser disse daglig. Har også hatt resept på 2mg Xanor..

Får du funk, er enten pillene såpass falske at de inneholder et annet virkestoff, eller filtreringen din så dårlig at partikler kommer igjennom.
Vis hele sitatet...
Å vent, fatta nå. Jeg filtrerer ikke. Har nok vært heldig til nå, null problemer med skuddene men jeg bryr meg uansett ikke om helsa eller livet mitt. Så det er alprazolamen jeg kjenner, siden jeg ikke filtrerer?
Filtrerer du ikke? Å du lever ennå? Lukter trolling.

Alltid filtrer. Gjerne flere ganger.
Sist endret av SkammeligNykter; 15. april 2022 kl. 16:39.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Filtrerer du ikke? Å du lever ennå? Lukter trolling.

Alltid filtrer. Gjerne flere ganger.
Vis hele sitatet...
Ikke trolling nei. Jeg filtrerer fart og sub med bomull, men ikke ksalol fordi effekten blir så mye lavere ved filtrering. Filtrering er jo for sikkerhet, noe jeg som sagt ikke bryr meg om. Har ingen planer om å leve ut året.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lurer fortsatt. Funker det teknisk sett så lenge man ikke filtrerer? Eller er det en måte man kan få det til å funke på, feks koke det opp? Rivotril og, funker det?
Ja, til å få blodpropp, er det helt ypperlig.

Du kan google virkestoff + water solubility, så ser du hva som kan skytes og ikke.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ja, til å få blodpropp, er det helt ypperlig.

Du kan google virkestoff + water solubility, så ser du hva som kan skytes og ikke.
Vis hele sitatet...
Gir blanke faen i om jeg får blodpropp. Tenkte mer på at han over sa at det sitter igjen i filtreringen. Så om jeg ikke filtrerer bør jeg vel få effekten? Eller er det ikke helt sånn det funker? Dumb it down for me somebody
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gir blanke faen i om jeg får blodpropp. Tenkte mer på at han over sa at det sitter igjen i filtreringen. Så om jeg ikke filtrerer bør jeg vel få effekten? Eller er det ikke helt sånn det funker? Dumb it down for me somebody
Vis hele sitatet...
Vann har en pH på 6.5-7.5 om jeg husker riktig. Alprazolam utløses i en pH på 5.5 og da 0.1mg per ml.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Vann har en pH på 6.5-7.5 om jeg husker riktig. Alprazolam utløses i en pH på 5.5 og da 0.1mg per ml.
Vis hele sitatet...
Har du noe eksempel på hva jeg kunne utløst det med + mengde?
Nei det funker ikke om du ikke filtrerer det blir jo bare helt mongo vet ikke hva jeg skal svare her en gang i alle dager kan jo like godt bare legge deg på motorveien å vente på en lastebil du får mere kick ut av det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du noe eksempel på hva jeg kunne utløst det med + mengde?
Vis hele sitatet...
Nei, svovelsyre, saltsyre, salpelsyre, eddik, sitronsyre, mange ting. Ingenting er bra for blodårene. Dem tre første nevnte hadde nok etset vekk blodårene, og du ville død. Sitronsaft har en pH på 2.3 så det skulle nok vært mulig, men ikke sunt for blodårene det heller.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Nei, svovelsyre, saltsyre, salpelsyre, eddik, sitronsyre, mange ting. Ingenting er bra for blodårene. Dem tre første nevnte hadde nok etset vekk blodårene, og du ville død. Sitronsaft har en pH på 2.3 så det skulle nok vært mulig, men ikke sunt for blodårene det heller.
Vis hele sitatet...
Sitronsaft har jeg jo brukt i minus et par tusen ganger så det hadde vel vært alright? Blande pilla med litt sitronsaft uten vann da?

Jeg kommer som sagt ikke til å leve ut 2022 så helsa er ikke noe å være bekymra for. Jeg vil bare kjøre på og gi etter for alle idiotiske lyster jeg har. Ksalol er det eneste rusmiddelet jeg *alltid* har liggende, så om det er mulig å få en liten effekt av å skyte de når jeg craver det så hadde det vært ypperlig.
Attempting to inject those solutions can lead to serious cardiovascular
dysfunction. Some water soluble benzos exist, but are largely
restricted to hospital settings. Attempting to inject non-water soluble
benzos have been reported to largely diminish the rush, as opposed to other
classes of drugs like opioids and stimulants. Citric acid/vinegar are not
effective methods for breaking down benzos to shoot, unlike crack.

Kilde
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitronsaft har jeg jo brukt i minus et par tusen ganger så det hadde vel vært alright? Blande pilla med litt sitronsaft uten vann da?

Jeg kommer som sagt ikke til å leve ut 2022 så helsa er ikke noe å være bekymra for. Jeg vil bare kjøre på og gi etter for alle idiotiske lyster jeg har. Ksalol er det eneste rusmiddelet jeg *alltid* har liggende, så om det er mulig å få en liten effekt av å skyte de når jeg craver det så hadde det vært ypperlig.
Vis hele sitatet...
Du kunne jo prøvd Fluorantimonsyre, det kan nok utløse nesten alt som finnes på denne jord, inkludert alt du har i kroppen din, som har en pH på -31. 1ml av den kunne nok etset en million ksalol.



Men seriøst, alprazolam skal ikke injiseres. Røyk den heller (da får du et kick), om du prøver å utløse en ksalol i sitronsaft for å så injisere det, kommer det til å ende i ødelagte blodårer, blodforgiftning, alt slags ting du ikke vil ha. En jeg kjenner fikk blodforgiftning av å injisere rivotril. Det er livsfarlig.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Du kunne jo prøvd Fluorantimonsyre, det kan nok utløse nesten alt som finnes på denne jord, inkludert alt du har i kroppen din, som har en pH på -31. 1ml av den kunne nok etset en million ksalol.



Men seriøst, alprazolam skal ikke injiseres. Røyk den heller (da får du et kick), om du prøver å utløse en ksalol i sitronsaft for å så injisere det, kommer det til å ende i ødelagte blodårer, blodforgiftning, alt slags ting du ikke vil ha. En jeg kjenner fikk blodforgiftning av å injisere rivotril. Det er livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Er bare så forvirrende, når jeg søker det opp så er det så mange som skriver at de liker å skyte xanax og rus-sider skriver at det øker faren for overdose. Blir mye motstridende info.

Men uansett, hvordan i helvete røyker jeg piller? Har ikke røyka minus engang, synes det hørtes så komplisert ut Og jeg har hatt en kompis som har fått blodforgiftning et par ganger, men jeg er ikke redd for det. Som sagt, gir blanke faen i helsa. Er ikke suicidal for den slags skyld, men hadde ikke blitt stressa om jeg skulle fått blodpropp eller noe sånt.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er bare så forvirrende, når jeg søker det opp så er det så mange som skriver at de liker å skyte xanax og rus-sider skriver at det øker faren for overdose. Blir mye motstridende info.

Men uansett, hvordan i helvete røyker jeg piller? Har ikke røyka minus engang, synes det hørtes så komplisert ut Og jeg har hatt en kompis som har fått blodforgiftning et par ganger, men jeg er ikke redd for det. Som sagt, gir blanke faen i helsa. Er ikke suicidal for den slags skyld, men hadde ikke blitt stressa om jeg skulle fått blodpropp eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Feks: https://faithinrecovery.com/2022/02/09/shooting-xanax/

Står mange steder at det er mulig og vanlig å gjøre det. Skjønner ikke hvorfor folk sier så forskjellige ting.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg skjønner ikke hva du mener med motstridende informasjon?
For meg virker det som om du prøver å finne en aksept for injisering av piller, du snakker om at det er "vanlig" (nei det er det ikke) og for en eller annen grunn mener risikoen som følger med injisering av piller ment for oral bruk er motstridende?

Piller er laget for å tas oralt, de inneholder mye mer enn bare virkestoffet, og som folk sier her så er ikke alprolazam særlig vannløselig, så når du injiserer det øker også risiko for blodpropper og andre kardiovaskulære problemer.

Jeg driter i om at du ikke bryr deg om noen risikoer, tråden her sklir over i idioti når alle svarer deg med fakta og du ignorerer det som blir sagt. Freak er et sted hvor man kan diskutere tryggest mulig rusbruk, ikke et sted hvor du kan advertere din undergang ved rusbruk.

Kort og godt så føles injisering bedre ut for du får raskere virking: Du "jukser" virkestoffene forbi alle sikkerhetsmekanismene til kroppen og kjører det rett inn i blodstrømmen: Selv om mengden virkestoff er mindre (pga filtrering etc) så får den lille mengden direkte tilgang til reseptorene de virker på og rushet er derfor mye heftigere enn når man får i seg alt virkestoffet over lengre tid når man svelger pillen.

Man risikerer potensielt mye, da injisering kan føre til blodpropper, infeksjoner m.m. Det skjer langt i fra hver gang, og selvfølgelig kan man overleve lenge og fremdeles injisere piller, men du ødelegger deg selv mye mer enn om du hadde tatt pillene oralt.
Sist endret av Dodecha; 17. mai 2022 kl. 15:55.
Sitat av Dodecha Vis innlegg

Man risikerer potensielt mye, da injisering kan føre til blodpropper, infeksjoner m.m. Det skjer langt i fra hver gang, og selvfølgelig kan man overleve lenge og fremdeles injisere piller, men du ødelegger deg selv mye mer enn om du hadde tatt pillene oralt.
Vis hele sitatet...
Greit å nevne/gjenta her at TS ikke filtrerer.
Ved IV bruk av piller UTEN filter lever man nok ikke særlig lenge.
Sist endret av SkammeligNykter; 17. mai 2022 kl. 17:15.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lurer på om TS lever ennå?
Uten filtrering dør du i beste fall.
I verste fall får du en alvorlig hjerneskade og blir "grønnsak".
Sistnevnte er vel mest trolig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen må si det, det skal visstnok være prima å sprute det i kaviarstjerna, uten nål selvfølgelig. Eneste som har funket for meg i iv er kryssere av b prep. ��

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har sløst en del piller før da jeg absolutt skulle skyte alt. Det har aldri funka å skyte benzo. Muligens at Rohypnol 542 funka litt å koke inn i speeden eller så var det bare blåfargen som skapte en placeboeffekt
Vis hele sitatet...
Rivotril funker bra iv, har også slitt med alprazolam effekt iv, enig i å bruke filter 100/100 ganger da, finner alltid noen runde som gjør susen, har veldig lyst å teste mogadon der selv🤷x♂️ ouff, vi fortjener ikke risikere livet på grunn av ett samfunn uten iq.. 😅 starte fristat anyone?
Sist endret av Explorer of lif; 23. august 2023 kl. 06:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta å boof det istede