Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1389
Halla

Jeg trenger hjelp…
Brukt mellom 1-3mg xanax hver dag og 1valium maks en eller to ganger i uka, siden februar.

Jeg må slutte.. men også jobbe, dermed må jeg sove ok hver natt. Hvordan skal jeg få til dette? Jeg blir angstfylt, irritert og total nedenfor hvis jeg ikke får i meg benzo innen 20 timer siden sist dose. Jeg kan ikke ta ferie fra jobb, legge meg selv inn på rehab eller tilgang til riktig mengde benzo for avtrapping…

Hva gjør jeg?
Legen gir deg valium om du er ærlig om forbruk osv osv. Da får du nedtrappingsplan.

Etter du har sluttet blir ikke livet det samme igjen, føler jeg da, og alle jeg kjenner som har sluttet. Men søvn, har man melatonin (det jeg bruker, funker ikke på alle) melatonin er også reseptfritt. Så har du Vallergan og quetiapine du kan få resept på relativt lett, bare å spørre en lege, funker mot søvn.


Angst, må du nesten lære deg å leve med. Eksponerings terapi, samtale terapi, slike ting.


Om du har lappen, bør du ikke si noe til legen. Og ordne deg den mengden du trenger til nedtrapping, om du ikke får til å ordne det du trenger til nedtrapping som burde være relativt enkelt, kan du prøve å ordne deg en resept på benzo (valium, sobril) og trappe ned på egenhendig med det, måten du ordner en resept er mange, du har volvat som skriver ut relativt enkelt, eller så har du en dyrere metode som innebærer å lyge på deg sykdommer hos en privatlege, fordi en privatlege ikke har tilgang til jornal.



Nedtrapping jeg brukte var å gå ned fra 60mg valium, det var en halv tablett mindre vær dag. Noen må gjerne gå ned en halv tablett per uke.



Beste er jo bare å kontakte legen, så lager han en skikkelig nedtrappings plan.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra du slutter nå. Snakk med legen om søvnproblemer og imovane, ikke nevn at du har brukt illegale piller

Den benzoavhengigheten du merker er mest psykisk så du kommer deg gjennom det bare du bestemmer deg