Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 424
Kjøpte en Creative Zen Vision og videon lagger når man spiller den av. Er det noen som vet om det er noe feil, eller er spillern bare rett og slett crap?
Sist endret av Bananeter; 26. september 2007 kl. 21:48.
Min creative zen vision m:30 gb lagger også. Jeg har lagt inn nyeste firmware uten å få noe videre bra resultater. Den har også en lei tendens til å henge seg

Den har jo fått endel bra tester, så tviler på at det er et generelt problem. Vi har nok bare vært litt uheldige. Ser ikke bort fra at en kan sende den inn til reperasjon, ihvertfall hvis din klikker som min gjør.
Sist endret av tou_pilsner; 26. september 2007 kl. 22:33.
har en Vision M selv, på 30GB, Ja, hater at den henger seg. men har teipa fast en binders bakpå, just in case.

Lagger gjør ikke min, kan det ha noe med smekkfull player og gjøre? har ca 2 GB ledig på min atm, og alt er helt fint.
kjøpte min i vår en gang. lagger ikke.
forklar nermere "laggen"
Vel, den går ganske smooth men ca hvert femte sekund ser man at den hakker litt. Ikke så veldig tydelig, men alikevel veldig irriterende.
Min er vel rundt en måned gammel, og den lagger ikke i det hele tatt. Aller nyeste firmware og no lagg what so ever. Den har hengt seg opp to ganger så lenge jeg har hatt den, men i motsetning til iPod, har denne en reset knapp/hull.

Du kan jo prøve å bytte den eller snakke med creative om det. Det skal definitivt ikke være sånn og min er ikke sånn. Har rundt 2 gb ledig, jeg og. No lagg. Forøvrig så elsker jeg den! Genial spiller.
jeg har ikke noe problemer med min, og den lagger ikke i det hele tatt, har du prøvd å legge inn forskjellige filmfiler?? feks avi, mp-1,2 eller 4, mjpeg??

i forskjellige bitrater?