Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2179
Jeje, da har jeg fått endelig fått ordna kamera (Canon 300d), og begynt min nye hobby som fotograf. Hadde noen bilder jeg var mer fornøyd med, men de greide jeg faenmeg å slette . Her er ivertfall et bilde som jeg vil ha feedback på: Bildet hos foto.no

Hmmm, ser ut til at dere må copy + paste linken, hvis hotlinken ikke funker...

Crew med SKILLS fiksa URL
Sist endret av TipeX; 5. januar 2007 kl. 16:48.
Er jo du som har hotlinka feil siden linken ikke fungerer btw.

Syntes det var et generelt bra bilde, men er noen forbedringen som kan gjøres tror jeg. Tror du kunne gjort noe mer med bilde, grunnet at det så ganske livløst ut, slik som det er nå.
Linken til bildet ditt

Skal se på det og gi deg tilbakemelding når jeg har en skikkelig skjerm.
er ingen bildeekspert, men synes bakgrunnen ble litt rar, kan ikke helt forklare hva jeg ikke liker, men jeg liker den ikke..
ellers er det veldig bra
Litt for mye støy i bakgrunnen ellers bra, kunne vært litt mer nøytral bakgrunn så hadde det vært et kult bilde
Bildet sånn som det er her hadde kanskje lønnet seg i svart hvitt.
Ellers ville jeg ha sett det med en tydelig bakgrunn.
Likte ikke bildet noe spessielt egentlig.
Sykt tøft *10tegn10tegn*
Alt for mye virrvarr på bildet. Øynene vet ikke hvor de skal feste seg. Og må se nøye for å overhode se at det er en person uten hode.
Takk for kommentarer. Her er enda et bilde jeg gjerne vil ha kritikk på; eulogy
Nja.. Nydelige farger på de blomstene iallefall, men hvorfor gjør du så det blir sånn utydelig bakgrunn? Jeg liker ikke det i hele tatt... Tøfft bilde fra froske perspektiv!
Hehe, var litt for lite lys... Men så var bakgrunnen ganske rotete, så jeg prøvde å få fokus på forgrunnen, uten for mye rot i bakgrunnen.
Sist endret av Bananeter; 7. januar 2007 kl. 06:25.
Blomster er verdens mest oppbrukte motiv, og dette bildet skiller seg ikke nevneverdig fra den grå mengden. Når den dominerende blomsten i bildet (som øynene trekkes mot) i tillegg er helt ute av fokus, detter bildet fra hverandre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fint bilde,noe trist over det. men fin i sin helhet!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Altså, bakgrunnen ødela bildet litt, jeg syntes iallefall det. Ingen ekspert da, men. Irriterte meg litt at blomsten i midten av bildet var ute av fokus.. Ellers var det fint..
Som sagt bakgrunnen ødelegger litt.. Men ellers greit og spennende bilde.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Første bilde: Jeg fikk en følelse av at den hodeløse mannen i forgrunnen var pastet inn fra et annet bilde. Vet ikke helt hvorfor. Fargenyansene var litt forskjellig. Bakgrunnen var ustabil og rotete. Jeg hadde bare ikke sansen for det bildet.

Andre bilde: Fokuset er tatt vekk fra blomsten i forgrunnen. Det var ikke bra. Det er den det skulle vært mest fokus på. Ellers veldig bra bilde.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Se så snill jeg var og transfromerte bildet ditt til gråtoner.

Photobucket is da bestest! (kanskje...)

Vet ikke om det ble bedre i s/h. Hva om du speiler det?

Det andre bildet er fint, men også jeg irriterer meg over at forrerste blomst er ute av fokus
Sitat av Bananeter
Takk for kommentarer. Her er enda et bilde jeg gjerne vil ha kritikk på; eulogy
Vis hele sitatet...
Blomsen som er nærmest er totalt ute av fokus noe som blir veldig forstyrrende ihvertfall for meg
Altfor mange forstyrrende elementer i begge bildene etter min mening. Ingen spesifikke steder å fokusere, samt forgrunn og bakgrunn blandes litt sammen. Ingen distinkt skille mellom den hodeløse statuen og støtten bak på bilde nr 1, noe som gjør det litt smørjete. Men øvelse gjør mester.
den gravstøtta som står bak "miss headless" er alt for forrstyrrende, eller, det er ikke nok kontrast mellom de.

så kunne du lekt deg med perspektiver, spesiellt froskeperspektiv for å slippe mange av elementene i bakgrunnen.
ellers så vil jeg si at fargene er gode, veldig "moody" kan du si
Jeg tror kanskje at bakgrunnen er alt for urolig. man klarer ikke å konsentrere seg helt