Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 967
Skal fikse modchip til bror, og har ikke fysisk tilgang til maskinen. Det er en scph-50004 (V9 blir vel det), og leter etter en chip som ikke fucker opp maskina slik at du ikke kan spille orginale spill. Er vel mindre interessant med Slide-Tool. Hvordan er Messiah 2 Pro Ver. 1.33b
ORIGINAL V1 - V11 fra Nordicimport.com?
jeg har en dms3 på min og det funker fint..spiller divx fimer osv...
funker fint på brente og orginale spill ennda...

www.dms3.com for side
Har nettopp bestilt en Matrix Infinity fra www.digistore.no, tror den er "den beste" modchipen på markedet akkurat nå.
(Skal ikke si for sikkert, men etter litt surfing så var nok denne det beste alternativet jeg kom fram til.)

Edit: DMS3 skal visstnok være en ganske god modchip også ja.
Sist endret av ChR; 4. oktober 2004 kl. 21:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Låner denne tråden jeg..

Jeg vurdere også å skaffe meg en ps2 med Matrix Infinity fra digistore.. noen fordeler/ulemper?
Det er sånn at den starter all backup uten noen som helst form for "sett-inn-spill-trykk-start-og-så-reset-2-ganger" greier?
(har meget liten peiling når det kommer til ps2 og chip)

Vil konsollen spille av både DVD-R og DVD+R plater?

ChR: har du fått den nå? bra service? leveringstid? hvilken modell fikk du?
Litt offtopic, meneh..
...noen som vet om det går an å modifisere ps2 mini?
Sikkert ganske dårlig med plass i en slik
hvordan instalerer man denne matrix chippen?
malistix: litt vell tidig å si ettersom den ikke er sluppet enda, men det skulle være rart om det ikke kom en modchip til den også
Opprinnelig postet av treskjegg
Låner denne tråden jeg..

Jeg vurdere også å skaffe meg en ps2 med Matrix Infinity fra digistore.. noen fordeler/ulemper?
Det er sånn at den starter all backup uten noen som helst form for "sett-inn-spill-trykk-start-og-så-reset-2-ganger" greier?
(har meget liten peiling når det kommer til ps2 og chip)

Vil konsollen spille av både DVD-R og DVD+R plater?

ChR: har du fått den nå? bra service? leveringstid? hvilken modell fikk du?
Vis hele sitatet...
Jo, bestilte den på en Søndag, fikk den på Tirsdag, så ekstremt bra leveringstid.

Og alt gikk for så vidt greit, loddinga ble gjort av en kjenning, en som driver med det professjonelt. Alt så helt fint ut, den spilte av både import PS1 spill og backup PS2 og alt, helt til at jeg fant ut at jeg ikke kunne se DVD på den (som jeg skal i følge digistore.no klare å gjøre).
Så for noen dager sider så skrudde jeg av PS2'en, dro på skolen, og når jeg hadde kommet tilbake så ville ikke PS2'en min spille av verken orginale eller backup spill.

Kan hende at det var loddinga som ikke var helt bra, men jeg spurte på forumet deres allikevel om hva som kunne være galt. Har ikke fått noe svar ennå, skal prøve å sende dem en e-mail.

Så for å summere opp:
- Kjempebra leveringstid
- Ikke så god service (jeg fikk raskt svar på et annet spørsmål da men, så greit nok).
- Har ikke peiling på hvilken modell jeg fikk

Så vet ikke helt om jeg skal anbefale dem, ettersom jeg ikke vet helt ennå hva som kan være feil. Skal prøve å skru opp PS2'en senere å ta en kikk. (Ville spørre på digistore først i utgangspunktet fordi det er et herk å skru den opp, kunne bare være noe banalt som jeg hadde glemt å gjort slik at den ikke vil virke).