Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2447
Anonym bruker
"Oppmerksom Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tilbud av dealer å kjøpe benzodråper… Skal tydeligvis være liquid benzo i en liten flaske som man drypper på tunga… Er litt skeptisk, da jeg aldri har hørt om dette før. Er det en legit greie som man kan bli rusa på?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt om...
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje en som prøver å lure i seg ghb eller gbl han prøver å bli kvitt
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke etizolam å få i dråper da? Benzo i dråpeform er vell ikke noe nytt.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det finnes, Rc drug typ etizolam som nevnt overfor.
Finnes i litt forskjellige typer, men er Rc, det vil si ikke blitt registrert eller hva godkjent som legemiddel.
Og det er også grunner for det, funker ganske likt som benzo, men har sine bivirkninger..
Du kan vel få omtrent alt av stoffer i væskeform og benzo finnes i dråper ja. For epileptiske anfall har man jo ofte en sprøyte med stempling man setter i rassen på dem hvis anfallet ikke stopper innen en viss tid. Så ja, det kan fint være helt legit det. Men vær sikker på hva det er, for det er lett og ta for mye hvis det er en sterk variant
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etizolam, clonazolam eller flubromazepam sannsynligvis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etizolam, clonazolam eller flubromazepam sannsynligvis.
Vis hele sitatet...
Jepp.. De funker bra, men viktig å være forsiktig.
Etizolam er den mildeste av de og 1 dråpe skal I teorien kunne sammenlignes med 10mg diazepam elle 1mg alprazolam i styrke.

Les litt om de på psychonautwiki.
Anonym bruker
"Oppmerksom Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tatt 5, funka fakd
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd alprazolam dråper å det var i heftigste laget for med noia for å dryppe for mye
Har hatt mange flasker med Etizolam og et par med flubromazolam. De kommer i 5ml flasker med 100 dråper. Problemet mitt var at jeg hadde lett for å ta 5-10 dråper på en gang også tro jeg skulle bli skikkelig rusa men så bare blacka ut og gjøre masse dritt. Men når jeg har holdt det til maks et par dråper hver 4 time så har jeg hatt grei kontroll
Anonym bruker
"Nummen Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det selges flytende benzo i bøtter og span het i norge ac typen etizolam - clonazolam - flubromazolam . Vis du skal prøve deg på de 2 sistnevnte burte du bare ta 1 dråpe max! Les deg opp godt .
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det selges flytende benzo i bøtter og span het i norge ac typen etizolam - clonazolam - flubromazolam . Vis du skal prøve deg på de 2 sistnevnte burte du bare ta 1 dråpe max! Les deg opp godt .
Vis hele sitatet...
Hvor kan man eventuelt bestille det?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt en dråpe å ble som 1mg xanor kjentes det ut som
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan bestilles på darknet
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etizolam har ikke vært på lenge, det ble byttet ut med bromazolam.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan bestilles på darknet
Vis hele sitatet...
Har ikke "fast.." tatt kveld?

Etter den siden dere vet ble tatt ned har ikke jeg prøvd å finne neste utgave. Benzoene hans på dråpeflasker er/var benzo som ikke er lovlig legemiddel


Der fikk man eneste benzo som har tatt livet av folk. Nevnt i en av trådene.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Har ikke "fast.." tatt kveld?

Etter den siden dere vet ble tatt ned har ikke jeg prøvd å finne neste utgave. Benzoene hans på dråpeflasker er/var benzo som ikke er lovlig legemiddel


Der fikk man eneste benzo som har tatt livet av folk. Nevnt i en av trådene.
Vis hele sitatet...
Han holder på enda som veldig mange av de andre som fortsatte når nytt forum kom opp 2 dager etter den gamle ble tatt.
Ikke vanlig benzo, men RC benzo eller tienodiazepin som det egentlig heter.
molekylet skiller seg fra et benzodiazepin ved at benzenringen er erstattet av en tiofenring, noe som gjør stoffet til et tienodiazepin.
Fungerer på samme måte gjør de også.

Om de RC benzoene hans har tatt livet av folk, så er det mest sannsynlig brukerfeil hvor noen har styrtet hele flaska eller fake news.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han holder på enda som veldig mange av de andre som fortsatte når nytt forum kom opp 2 dager etter den gamle ble tatt.
Ikke vanlig benzo, men RC benzo eller tienodiazepin som det egentlig heter.
molekylet skiller seg fra et benzodiazepin ved at benzenringen er erstattet av en tiofenring, noe som gjør stoffet til et tienodiazepin.
Fungerer på samme måte gjør de også.

Om de RC benzoene hans har tatt livet av folk, så er det mest sannsynlig brukerfeil hvor noen har styrtet hele flaska eller fake news.
Vis hele sitatet...
Ja har lest meg opp på de "RC" benzodiazepiner. Men kan ikke nok om kjemien at jeg forstår det med benzenrigen etc etc

Man kan ikke kalle noe som ble skapt på 30-50 tallet og ikke ble godkjent som legemiddel for RC Benzo.

Clonazolam tror jeg det var.
..godt mulig jeg husker feil. Var det sterkeste han hadde å oppdrive hos naboen.

Young back 3 mafakka. Noen som er med å produsere fireren?
Sist endret av Naturgrønn; 21. februar 2023 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.