Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2336
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange dager i strekk kan man ta feks oxynorm før man merker noe på kroppen ved bråslutt?
Dosering 10-30 mg pr dag.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Dette er forskjellig til person til person men som jeg har opplevd da jeg bruker Oxycontin 80mg flere gang om dagen i ca 2 dager opplever jeg abstinens etter 2-3 dager ved bråstopp.

Ubehagene jeg får av opiatabstinens er diare, kvalme, vondt i bein å ledd (føles ut som voksesmerter). konstant trøtt å utslitt.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Dette er forskjellig til person til person men som jeg har opplevd da jeg bruker Oxycontin 80mg flere gang om dagen i ca 2 dager opplever jeg abstinens etter 2-3 dager ved bråstopp.

Ubehagene jeg får av opiatabstinens er diare, kvalme, vondt i bein å ledd (føles ut som voksesmerter). konstant trøtt å utslitt.
Vis hele sitatet...
Gikk på det 7 dager, merket: Angst, måtte oftere på do, kvalme.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har brukt dette i 6 dager nå. Regner med jeg kommer til å kjenne det i og med at abstinensene kommer kun etter noen dagers bruk.
Hvis det er første gang så pleier det å ta lenger tid før man blir dårlig. Men hvis du har vært avhengig før så virker det som om det går kortere og kortere før man kjenner problemer. Det er et navn på det fenomenet men husker det ikke. Lett å gå seg vill i oxyfella selv om man har vært snill
Offtopic: Disney+ har en ganske interessant serie vedrørende oxycontin, heter dopesick.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nodsquad sier, har du brukt det minimalt så kjenner du ikke abstinenser av 6 dager. Jeg kunne bruke i 30 dager, å da lå jeg på 180mg om dagen uten og bli spesielt dårlig. Mens idag kan jeg bruke 3 dager 30mg om dagen og blir dødsdårlig.
Jeg merka det mest på psyken etter 1-2 uker med oxy. Var veldig forberedt på hva som kom når jeg gikk tom, så tok bare støyten da istedet for å trappe ned. Om du har kontroll på hodet til vanlig og klarer å holde ut, og fortelle hjernen at det du kjenner på bare er abstinenser etter stoffet - da vil jeg påstå at du berger det ganske greit. Vil ikke sitte å anbefale å gå rett av etter to uker med stigende mengde, er bare min erfaring.
Min største frykt er å gå tom for Oxycontin eller Oxynorm hahaha Tror du klarer deg bare vær veldig opptatt i hverdagen og spis mye så går det nok over.
det tar en god stund før man blir avhengig, man er mere psykisk avhengig før det fysiske kommer. For meg så måtte det store mender til av oxy over 1 år før jeg ble fysisk hekta.... Men når du først får de fysiske reaksjoner, så er man fucked, jeg har fått oxycontin + oxynorm i 7 år, og blitt grisehekta, og tørr ikke å tenke på hvordan abstinenser er når man skal slutte... Og en dag så går man tom for oxycontin, blir meeega sjuk og må kjøpe heroin for å dempe abstinenser, snakker DESSVERRE av erfaring
Sitat av Patrick Vis innlegg
Offtopic: Disney+ har en ganske interessant serie vedrørende oxycontin, heter dopesick.
Vis hele sitatet...
Ja den er RÅ
Sitat av OxyLove Vis innlegg
det tar en god stund før man blir avhengig, man er mere psykisk avhengig før det fysiske kommer. For meg så måtte det store mender til av oxy over 1 år før jeg ble fysisk hekta.... Men når du først får de fysiske reaksjoner, så er man fucked, jeg har fått oxycontin + oxynorm i 7 år, og blitt grisehekta, og tørr ikke å tenke på hvordan abstinenser er når man skal slutte... Og en dag så går man tom for oxycontin, blir meeega sjuk og må kjøpe heroin for å dempe abstinenser, snakker DESSVERRE av erfaring
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke ble fysisk avhengig før ett år på «store mengder» så er du et medisinsk unntak. Sikker på at du ikke bare hadde et par-tre dagers pause av og til og lurte deg selv til å tro du ikke var fysisk avhengig. Kan ta et par dager før det kjennes