Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2841
Ja jeg vet vi skal holde oss til topic osv, men i det siste så føler jeg (bruker meg som eksempel) at det har blitt litt vel liten toleranse for harmløse innlegg med litt humor.

Jeg har også blitt litt revet med følelsesmessig og hatt sinna innlegg og det er greit blir sletta, men i en diskusjon om juletrær; er det virkelig ikke rom for et par harmløse kommentarer som ikke støter noen men er bare ment litt for morro skyld?

Synes det har skjedd litt ofte i det siste. Greit at alle ikke synes det samme er morsomt men det handlet om juletrær denne gangen. Små spøker må da være lov av og til selv om det er off topic. Kan vi ikke ha det litt gøy av og til selv om det ikke er dønn presist om saken?
Det hjelper å skrive noe on-topic i tillegg. Hvis man bare vil spøke og prate litt skit, så kan man bruke chatten.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Joda selvfølgelig. Men altså, det var en tråd om juletrær. Hvor mye «faglig» er det å skrive. Jeg prøvde bare å være litt morsom på en harmløs måte i en harmløs tråd. Er det fordi det kan «smitte» da eller? For min del så synes jeg en liten spøk i blant bare krydrer det hele litt selv om det ikke er on topic. Og forresten, hvordan kan du vite at det ikke finnes en slik gård? Hæ? Hæ?
Synes bare det var unødvendig.

Det hadde vært noe annet om jeg skrev i en skyte stoff tråd ; «fyll sprøyta og trøkk til det svartner for deg hø hø»
Spøken din resulterte i fire off-topic innlegg som ikke bidro med jack shit. Skal vi ikke stoppe sånt mener du? Hadde det fått stå, så kunne det vært flere dårlig spøker enn faktisk svar i tråden nå. Man kan jo ha respekt for at noen har startet en tråd, selv om den ikke handler om noe farlig eller veldig seriøst.

Du kan selvsagt mene at det ikke er så viktig å holde seg til topic, men andre kan jo mene at det ikke burde være så viktig å dele alle dårlige spøker man kommer på også. Du synes det er unødvendig å slette, men nøyaktig det samme kan sies om det du driver med selv.

Igjen, et generelt godt råd hvis man vil snike inn noe off topic, er å ta seg bryet med å bidra med noe on-topic i tillegg. Det er ikke veldig krevende.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Allright allright allright. Vi trenger ikke være enige men jeg respekterer det hvis det er slik reglene er. Har stor glede av forumet og respekt for at dere tar av fritiden deres på å holde orden. Så mottatt og godtatt og god natt