Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6950
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye bør en ta av Aduvanz 30mg for å få en rus / bli gira og høy for en uten adhd? Tenkte å ta et par øl også, ikke hadd noe prob med det sammen med rusmidler før.
Har hatt det gøy med ritalin 10 mg og tatt ca 4-5 stk mange ganger, men uerfaren med Aduvanz, noen med erfaringer? =)
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gir Aduvanz 30mg noe rus i det hele tatt uansett mengde?
170mg har jeg tatt, ble litt heftig. Start med 2x30mg ta evt mer om du ikke merker noe.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
170mg har jeg tatt, ble litt heftig. Start med 2x30mg ta evt mer om du ikke merker noe.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, bedre å høre på andres erfaringer enn å prøve seg selv frem.. =)

tok en 30mg og det letta mye på stemningen, så skal ikke ta de 10 stk jeg har kjøpt inn for anledningen tror jeg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smart! Deksamfetamin er ikke noe høydare sammen med alkohol uansett… Fungerer best alene
Anonym bruker
"Urolig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleransen bygger du opp fort, det er medisin så det er ikke noe å bli ''speeda på''.
Anonym bruker
"Urolig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en*
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En lyric, 140mg aduvanz og en drop me 0,2 opp. Sååå e du speedet
30mg Aduvanz gir definitivt enn merkbar effekt. Du vil føle deg mer våken og happy.
Er du som meg blir det fort akkurat lite nok til at du irriterer deg over å ikke ha litt mer.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Går på Elvanse 30 mg skal trappe opp IGJEN etter jeg har tatt en EKG fordi jeg har sikkert ødelagt stakkar hjerte mitt med all stimsa. Jeg har ADHD og jeg legger merke til en liten hint av amfetamin funk i første timen etter jeg tar medisinen, men ikke nok til at jeg er helt satisfied. Er jeg helt tom for den kjære makkan min så tar jeg rundt 10 kapsler tar ut pulveret fra kapselen og dryscooper det og skylder det nede med vann. XD Funker veldig bra for min del.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Går på Elvanse 30 mg skal trappe opp IGJEN etter jeg har tatt en EKG fordi jeg har sikkert ødelagt stakkar hjerte mitt med all stimsa. Jeg har ADHD og jeg legger merke til en liten hint av amfetamin funk i første timen etter jeg tar medisinen, men ikke nok til at jeg er helt satisfied. Er jeg helt tom for den kjære makkan min så tar jeg rundt 10 kapsler tar ut pulveret fra kapselen og dryscooper det og skylder det nede med vann. XD Funker veldig bra for min del.
Vis hele sitatet...
300mg lisdeksamfetamin??
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
300mg lisdeksamfetamin??
Vis hele sitatet...
Your damn right
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Your damn right
Vis hele sitatet...
Det hørtes belastende ut.. Husker jeg tok 2x70mg Aduvanz en gang og da var det 300 km/t i en god del timer!
Sist endret av krystallkongen; 25. desember 2021 kl. 22:34.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg bruker 60 mg Aduvanz og det er ikke nok til rus men som behandling av adhd. Før i ræva når folk hadde hår i tia så tok jeg masse kapsler nå og da, og jaggu snakket alle solo samtidig..nå har jeg blitt " voksen og tar bare det legen skriver ut. Gjør det for å ha litt effekt hele tiden istedenfor stor effekt littegrann..
Er 30mg aduvanz godt nok for en 14-åring på 50kg? Nesten to måneder siden jeg brukte sist, så toleransen er gone
30mg Aduvanz er uten toleranse en veldig fin dose - man kvikner til og får lyst til å finne på noe gøy.

Ikke fall for fristelsen og ta mer (redosere).

30mg vil gi deg de fleste positive effektene, til og med litt eufori kanskje, men du vil ikke bli speeda/stukete.
Ta dosen før klokken 13-14 ellers vil du slite med søvn uten hjelpemidler.

Som 14-åring bør du dog revurdere valgene dine, fokusere på viktige ting og vente med rus til du er 20+. Helst ikke før du er ferdig utdannet, og det mener jeg.
Sist endret av krystallkongen; 2. juni 2023 kl. 18:56.
Sitat av toast26 Vis innlegg
Er 30mg aduvanz godt nok for en 14-åring på 50kg? Nesten to måneder siden jeg brukte sist, så toleransen er gone
Vis hele sitatet...
14 åring?! yoo, hva skjer med verden 😂🤦
Sitat av OmgZ0raz0 Vis innlegg
14 åring?! yoo, hva skjer med verden 😂🤦
Vis hele sitatet...
Verden er et fakket sted, visste du ikke d 😂

Trenger nok ikke bekymre deg heller, vet ikke om mange andre 14-åringer som driver på som meg, men speed, xanax og aduvanz e jwl digg. Når man først har prøvd e d gjort
Fuck Mr. Plod!
Sitat av toast26 Vis innlegg
Verden er et fakket sted, visste du ikke d 😂

Trenger nok ikke bekymre deg heller, vet ikke om mange andre 14-åringer som driver på som meg, men speed, xanax og aduvanz e jwl digg. Når man først har prøvd e d gjort
Vis hele sitatet...
Når man først har prøvd er det gjort? Pfffst... For noe piss.

Tok Fentanyl i baken ett par ganger for ca 4år siden å ble griserusa, nei det er ikke gjort, har ikke planer om å ta det igjen.

Du driver å unnskylder din egen rusbruk, jeg løfta på steiner for å finne krystaller og sykla rundt på den alderen.

Si heller at du ikke bryr deg nok om konsekvensene det vil påføre enn å komme med unnskyldninger, også kan du prøve å drøfte over hvorfor du vil ruse deg.

Du er ung og da er veien til avhengighet mye mye større, selvom du mest sannsynlig tror at du har full kontroll, dagen man innser at man ikke har kontroll kan det være veldig vanskelig å snu.

Pass på deg selv
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Når man først har prøvd er det gjort? Pfffst... For noe piss.

Tok Fentanyl i baken ett par ganger for ca 4år siden å ble griserusa, nei det er ikke gjort, har ikke planer om å ta det igjen.

Du driver å unnskylder din egen rusbruk, jeg løfta på steiner for å finne krystaller og sykla rundt på den alderen.

Si heller at du ikke bryr deg nok om konsekvensene det vil påføre enn å komme med unnskyldninger, også kan du prøve å drøfte over hvorfor du vil ruse deg.

Du er ung og da er veien til avhengighet mye mye større, selvom du mest sannsynlig tror at du har full kontroll, dagen man innser at man ikke har kontroll kan det være veldig vanskelig å snu.

Pass på deg selv
Vis hele sitatet...
Mente kanskje ikke helt at «etter en gang er det gjort» men mer at når man først prøver så vil man som oftest prøve igjen.

Leser meg alltid opp på stoffer og er forsiktig, så passer godt på
Anonym bruker
"Arg Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er jo en relativt gammel tråd, men må støtte at å blande dette med øl e.l. er en dårlig idé. Instant downer og sterkere bivirkninger om kvelden, typisk i form av depresjon, uro, angst og generelt dårlig humør. Eller verst av alt, ikke noe humør eller vilje/ønske om å foreta seg noe i det hele tatt. Har gått på noen bommerter ved å ta dette på dagtid når jeg skal på fest om kvelden. Det ødelegger hele kvelden. Jeg må styre unna et par dager i forveien av en fest om jeg har lyst til å ha en ålreit, positiv kveld.
Anonym bruker
"Villig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er jo en relativt gammel tråd, men må støtte at å blande dette med øl e.l. er en dårlig idé. Instant downer og sterkere bivirkninger om kvelden, typisk i form av depresjon, uro, angst og generelt dårlig humør. Eller verst av alt, ikke noe humør eller vilje/ønske om å foreta seg noe i det hele tatt. Har gått på noen bommerter ved å ta dette på dagtid når jeg skal på fest om kvelden. Det ødelegger hele kvelden. Jeg må styre unna et par dager i forveien av en fest om jeg har lyst til å ha en ålreit, positiv kveld.
Vis hele sitatet...
Bruker du de selv fast?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av toast26 Vis innlegg
Er 30mg aduvanz godt nok for en 14-åring på 50kg? Nesten to måneder siden jeg brukte sist, så toleransen er gone
Vis hele sitatet...
Håper dette bare er en drøy spøk……….