Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4669
Som dere mulig har lest så har YouTube fjernet dislike knappen,
personlig er dette en katastroffe for meg når like/dislike ratio hjelper meg i søken på løsninger til problemer.

Nå har jeg ingen måter å vite om den video guiden faktisk hjelper meg, eller en fake med andre angenda.
Hva synes dere andre om valget til YouTube?
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Som dere mulig har lest så har YouTube fjernet dislike knappen,
personlig er dette en katastroffe for meg når like/dislike ratio hjelper meg i søken på løsninger til problemer.

Nå har jeg ingen måter å vite om den video guiden faktisk hjelper meg, eller en fake med andre angenda.
Hva synes dere andre om valget til YouTube?
Vis hele sitatet...
Hjalp ikke at det har blitt enda strengere med 18-års filmer itillegg :/
Er det tommel ned knappen du mener? Den er der, så nettopp på en tilfeldig video og den var der. Eller er det noe som skal innføres etter hvert?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er det tommel ned knappen du mener? Den er der, så nettopp på en tilfeldig video og den var der. Eller er det noe som skal innføres etter hvert?
Vis hele sitatet...


Tommelen ned korrekt, den er der men gjør ingenting hvis du trykker.

Edit: Du kan heller ikke se hvor mange som har disliket en video..

Kilde
Sist endret av Mentaltsvak101; 19. november 2021 kl. 22:55.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er det tommel ned knappen du mener? Den er der, så nettopp på en tilfeldig video og den var der. Eller er det noe som skal innføres etter hvert?
Vis hele sitatet...
Jeg har den enda her også, men det er noe som rulles ut over tid ja.

Det er jo alltid litt sånn at man tror endringer kommer til å bli verre enn de blir, men akkurat denne synes jeg er litt unødvendig.
Sist endret av drewjuice; 19. november 2021 kl. 22:59.
Det er vel egentlig litt dumt for opplastere, for så vidt jeg er kjent med så skal vel også en tommel ned ha en positiv innvirkning på algorytmen?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er vel egentlig litt dumt for opplastere, for så vidt jeg er kjent med så skal vel også en tommel ned ha en positiv innvirkning på algorytmen?
Vis hele sitatet...
Det vil fortsatt være mulig å gi tommel ned og skaperen av innholdet vil kunne se hvor mange tommel opp/ned videoen har fått.

Vi brukere vil bare kunne se hvor mange tommel opp videoen har fått.
De skal kontrollere narrativet enda mer. De beveger seg sakte men sikkert framover. Yt er et gigantisk shitshow, på tide vi får en konkurrent.
Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
De skal kontrollere narrativet enda mer. De beveger seg sakte men sikkert framover. Yt er et gigantisk shitshow, på tide vi får en konkurrent.
Vis hele sitatet...
Hva er det du mener med at de skal kontrollere narrativet?
https://imma.gr/109523x4ad11
Jeg kan fortsatt se dislike knappen.
Sist endret av Speedfrik; 20. november 2021 kl. 15:11.
Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
De skal kontrollere narrativet enda mer. De beveger seg sakte men sikkert framover. Yt er et gigantisk shitshow, på tide vi får en konkurrent.
Vis hele sitatet...
Det er ingenting som hindrer deg i å starte en konkurrent selv. Feks. www.FreakTube.no hvis du vil ha et tips til nettadresse.
Alternativet blir nok å google problemer du har, for også gå til forumer som har en løsning eller en artikkel en plass.
Av ren nysgjerrighet, hva er det du søker etter på youtube som du trenger hjelp med?
Blir mye «Dislike» som toppkommentar på YouTube-videoer fremover mao. Dette minner meg om når Netflix fjernet like/dislike-tall. Innholdsskapere tåler ikke at hvermannsen åpenlyst kan dømme dårlig innhold på plattformen og plattformeier bukker under for skjøre innholdsskapere og fjerner muligheten for å negativt dømme søppel.
Sist endret av bruisepristine; 20. november 2021 kl. 16:37.