Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1113
Jeg så en dokumentar om ZZ-top, der trommisen forteller at han hadde skutt syre. Jeg bruker det meste, og det jeg får i ei sprøte skyter jeg, men jeg har aldri skutt lsd. Kjenner heller ingen som har gjort det. Er det noen som har erfaring med det?
Sitat av Drugstorecowboy Vis innlegg
Jeg så en dokumentar om ZZ-top, der trommisen forteller at han hadde skutt syre. Jeg bruker det meste, og det jeg får i ei sprøte skyter jeg, men jeg har aldri skutt lsd. Kjenner heller ingen som har gjort det. Er det noen som har erfaring med det?
Vis hele sitatet...
Nei, men en venn av meg, skøyt DMT! Trodde han skulle stryke med! Det skulle han aldri gjøre igjen sa han.
Lurer på om det ligner å skyte god ket og havne i K-hole?
Har ikke skutt LSD, men utifra det jeg har lest så vil ikke LSD oppføre seg på samme måte som f.eks. ketamin eller amfetamin.

Med det mener jeg at LSDen vil ikke treffe deg med full effekt som et tog i det du injiserer det. Come-up starter veldig fort, ja, men det vil fortsatt ta en del tid før du peaker.

Lite vits i å injisere det. Hadde vært kult om det gikk an å få full effekt med en gang, noe ala DMT, men dessverre. Derfor er det nesten ingen som gjør det.
Anonym bruker
"Uenig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som verdens dårligste ide hvertfall
Takk for svar sway, det var det jeg trengte å vite. Og trodde��