Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1277
Hei! jeg har snusa fast i 3 måneder så vil si jeg er en fersksnuser Får som regel ikke noe nikotinsjokk lenger, men hver gang jeg åpner opp snusen og tar ut en får jeg en liten følelse at jeg brekker meg, men merker ikke noe ubehag når jeg har den inne. snuser G3 volt. skjer dette med de erfarne snuserne også?
Snuser G3 Volt fast og kan ikke kjenne meg igjen i det du skriver.
Snust i 10-12 år
General snus lukter for meg deilig te-lukt. Synes det er helt topp å åpne en fersk boks. Ikke prøvd den du snuser, men om lukten byr deg imot så er det vel kanskje like greit å bytte snus? Hadde ikke orket å snuse om lukten var kvalmende ekkel.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
G3 volt lukter helt for jævlig
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntes selv av snus luktet py og faenskap da jeg startet, men nå synes jeg faktisk at det lukter ganske godt. Du blir vandt til lukten.
Brekker meg av g3 volt selv, har snust i minst 15 år... Er noe med den smaken/lukta som jeg ikke takler.