Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1039
Hei, jeg har fjernet Aftenposten og Dagbladet fra mine favoritter på Safari. Mest pga cookies, men også innholdet.

Nå har jeg Freak, VG, Team Talk, NRK, United.no og en lokal avis.

Har dere noen gode forslag? Jeg er ikke på some annet en Snapchat og trenger noe «scrolle mat». Nyheter, sport, kuriositeter eller lignende er av interesse. Gjerne noe som oppdateres relativt ofte.

Tips mottas med takk og kp
BRAND ∞ STRONG
NATT&DAG
Kanskje litt vell mye Oslo fokus, men bra guide til musikk, film, kunst, uteliv og restauranter.
Har også en del dybde artikler om diverse temaer som f.eks. ruspolitikk o.l.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
NATT&DAG
Kanskje litt vell mye Oslo fokus, men bra guide til musikk, film, kunst, uteliv og restauranter.
Har også en del dybde artikler om diverse temaer som f.eks. ruspolitikk o.l.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje litt vel mye Oslo ja, men jeg skal prøve litt så får vi se om det blir noe varig forhold.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
reddit og 4chan
Vis hele sitatet...
Skal se litt på dette også, takk.
ABCnyheter, Aftenposten, Forskning, Khrono, Big Think.

Ser at andre har nevnt Reddit. Reddit er ganske chill for å finne nyheter fra hele verden.

Edit: glemte å nevnte TedTalks. De har også mye interessant. Men kanskje litt mindre relevant i forhold til generelle nyheter.
Sist endret av Viper33; 17. mars 2021 kl. 14:15. Grunn: Legge til informasjon