Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2650
Er ute etter et nytt headsett som skal brukes til studie og reise. Har allerede Airpods pro men trenger noe som har bedre støydemping ettersom jeg lett mister konsentrasjonen når jeg hører andre lyder.
Hva er det som er bra i disse dager, er det fortsatt Bose sine headsett som ligger øverst eller har Sony tatt de igjen?

Prisklasse 2-3k.
De bør ikke være for store og klumpete heller, og god batteritid er et stort pluss
Sony sine x3 uten tvil.
Nå er vel Sony WH-1000XM4 bare dager unna lansering, kanskje verdt å vente på samt verdt prisen?
Multipoint blue tooth og økt kvalitet på samtaler gjort gjennom headset er kanskje de viktigste features på nye xm4.

Har WH-1000XM2 og er veldig fornøyd med sonys NC funksjon. Er nok blitt ennå mer polert og velfungerende i WH-1000XM4.
Det beste med sonyene er at støykansellering, samt avspillingstid og ikke minst passformen. Kan fint bruke sony'n i 2-3 timer i strekk uten å bli sliten i ørene. Lydmessig er de helt greie, men ikke akkurat noen studio-sett får å si det slik.

Tipper alt dette er blitt ennå bedre i WH-1000XM4 - eller benytt sjansen til å gjøre ekstra godt kjøp på WH-1000XM3 for prisen på den vil sikkert falle straks WH-1000XM4 slippes.
Sist endret av _abc_; 31. juli 2020 kl. 08:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er veldig fornøyd med mine JBL Live 650BTNC som jeg kjøpte i april en gang.
Dette kosta vel 2-3 lapper når jeg kjøpte det men prisen har gått ned til 1500'ish nå.
Shit ex'n var innom og klarte å sette seg i akkurat den stolen der sony'ene hang over stolryggen. Idet hun lente seg tilbake før jeg rakk å å be henne ta de vekk så kom det et lite knepp og der knakk bøylen, skulle nesten tro hun gjorde det med vilje :-(

Noen som vet om tredjeparts reservedeler til xm2?