Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2465
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte en type knips som selger kalte for soppknips.

Jeg har testa fleinsopp og 2C-B før, formen jeg fikk av disse knipsa ga både sobb- og 2c-b vibes, men ikke nok til at jeg kan med sikkerhet si det var en av de.

Nå vet ikke jeg hvor vanlig det faktisk er at det er psilocybin i knips. Syntetisk psilocybin kanskje?

Kort om trippen og formen min:

Jeg tok en halv pille, og formen begynte etter ca 1 time, etter 2 timer var jeg i full gang. Aldri opplevd maken til visuals før, men det som var rart var at de kom ikke av seg selv. Jeg måtte "bestemme meg" for å se visuals. Closed-eyes visuals til en viss grad.

Jeg nådde ikke helt klimaks, men det virket som at rusen "prøvde" å ta meg med dit, men jeg strittet litt imot i siste sekund.

Av og til kunne det bli litt mye, men det var aldri ubehagelig. Det var ikke værre enn å bytte musikk, gå en tur på et kaldt soverom noen minutter, for så å gå tilbake.

Jeg hadde fremdeles visuals ca. 11 timer (!) etter inntak. Og dette etter en halv pille.

Det som var rart var at mentalt så var jeg tilnærmet edru. Tankene mine var de samme som når jeg er edru. Det var kun visuelt at jeg turet. Noe som er veldig utypisk meg når jeg tar sopp.

Først når jeg la meg i senga ca 11-12 etter inntak, så begynte jeg å filosofere smått over trippen og hva jeg hadde opplevd. Da var jeg i mer "soppmodus".

Har lyst til å kjøpe test-kit for å komme til bunns i dette. Hvor kjøper jeg et som ikke koster skjorta? Ser emmasofia er stengt.
Anonym bruker
"Forbannet Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bilde av dem?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Umulig å si noe basert på beskrivelse av rusen desverre. Folk har jo forskjellige formeninger om hva rusen på et gitt stoff er.

Den eneste måten å komme til bunns på dette er nok testkits
Høres ut som AL-LAD for meg. Her er litt info for å se om du kjenner deg igjen: https://psychonautwiki.org/wiki/AL-LAD
Hvis det er AL-LAD, så vil ikke testkit hjelpe deg med annet enn å utelukke andre stoffer enn LSD og dens analoger, fordi både LSD og AL-LAD er lysergamides og vil ikke kunne skilles med testkit. Da må man nesten på lab med knipsene.
Hvordan er testkits for å finne ut om dem inneholder for eksempel 4-MeO-DMT eksplisist, eller tar dem bare alle lab-psyedelika under en kam?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan så dem ut? Var det de der grønne som kalles for Atom men som er presset som et atom med bitcoin logo i midten?

Bildet under fant jeg på reddit. Ligner den på den til høyre der bare den er grønn?

Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er de «Atom» jeg snakket om.

Virker heller ikke som sopp på meg men har helt klart likhetstrekk. Men med meg varer de ikke 12timer. Mer 5-6 vanlig som sopp gjør. Men er som du sier. Mye visuals og relativt klart hode. Jeg liker veldig godt effekten av disse
Choose life...
Bardo's Avatar
Muligens en mix av 4-AcO-DMT og 2C-B? Om det ikke bare var ren 4-AcO-DMT. Umulig å si uten å teste dem.
Se her om du ønsker å sende en prøve til analyse.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av moret Vis innlegg
Hvordan er testkits for å finne ut om dem inneholder for eksempel 4-MeO-DMT eksplisist, eller tar dem bare alle lab-psyedelika under en kam?
Vis hele sitatet...
Såvidt meg bekjent finnes ikke et slikt spesifikt kit, du må da ta til takke med å finne ut at det er et Tryptamin.

For å finne ut om det er nøyaktig 4-MeO-DMT (et særdeles nisje-stoff som ikke omsettes mye) må man nok i gang med dyre Gasskromatografi-massespektrometri tester.

De mest elementære testene som kan være interessante for å identifisere et bredt spekter av stoffer er Ehrlich Marquis og Mecke løsninger.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er de «Atom» jeg snakket om.

Virker heller ikke som sopp på meg men har helt klart likhetstrekk. Men med meg varer de ikke 12timer. Mer 5-6 vanlig som sopp gjør. Men er som du sier. Mye visuals og relativt klart hode. Jeg liker veldig godt effekten av disse
Vis hele sitatet...
Men vet du hva de inneholder? Har du prøvd de flere ganger, hvor lang tid ventet du mellom?

Hvordan var dagen derpå? Jeg merket ingen hangover, men var bare utrolig sliten i kroppen. Som om jeg hadde vært på en lengre joggetur.

Jeg vil gjerne prøve de igjen, i en litt annen setting kanskje.


Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Høres ut som AL-LAD for meg. Her er litt info for å se om du kjenner deg igjen: https://psychonautwiki.org/wiki/AL-LAD
Hvis det er AL-LAD, så vil ikke testkit hjelpe deg med annet enn å utelukke andre stoffer enn LSD og dens analoger, fordi både LSD og AL-LAD er lysergamides og vil ikke kunne skilles med testkit. Da må man nesten på lab med knipsene.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om dette stoffet. Kjenner meg igjen i mange av både de psykiske og fysiske virkningene.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
De inneholder 4aco-dmt
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2CB gir jo veldig lite ture-vibe da.. Bare visuals å litt småfilosofering, så sikkert det.
Tror disse knipsene er en blanding av flere ulike stoffer. De har vært et enigma helt siden første gang jeg kom i kontakt med de, men tror i første hånd at det dreier seg om noe syntisk sopp a la 4-aC0 og kanskje 2cb. Dem er nok hvertfall helt safe har sett folk virkelig høvle innpå
Sist endret av discorebel; 5. april 2020 kl. 12:59.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 2 av disse for noen dager siden og fikk langt ifra god tur. De var rett og slett dårlig/svak
Som sagt 4aco-dmt. Hadde hvertfall akkurat prikk like som dine når jeg bestilte noe ketamin fra norsk vendor, å fikk med en slik en til smaksprøve samtidig.