Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1866
Hei! Har brukt å tatt knips noen ganger og kjøpt fra samme person alle disse måndene. Har fått samme effekt av dette hele tiden. Har noen ganger også drukket mens jeg har tatt disse og fått bare en mye mindre effekt. Her om dagen tok jeg og venninna mi disse etter en tur ute. Vi tok en knips og startet kjenne det. Etterhvert startet vi hallusinere sånn smått. Jeg kunne sånn se at foreksempel dørhandtak rørte på seg og at det var sirkler i luften. Så begynte vi prate litt og vi glemte rask ting, klarte ikke fokusere på samtaler og etterhvert så var samtalen en helt annen plass. Kunne kalle henne andre navn. Dette har også skjedd før noen ganger. Men så startet hun å tro at hun var en annen plass. Jeg måtte fortelle henne flere ganger at hun var her og hun ble veldig forvirret. Så sa hun at hun ikke lenger klarte skille mellom hva som var ekte og ikke. Hun snakket foreksempel med folk som ikke var der. Noen timer senere hadde dette enda foregått. Hun pupiller som fylte hele øynene som aldri før. Mine var gått ned til da. Hva kan dette være som skjedde? På kun knips? Noe vi har tatt slikt før også uten at dette skjer.

Ser at jeg hadde flere skrivefeil, stressa meg igjennom å skrive her! Beklager
Sist endret av crazychicken; 7. mai 2019 kl. 13:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Knips blir ofte blandet med litt av hvert, og ofte er enkelte av tingene hallusinogene. Som f.eks MDA.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner meg 100% igjen. Hukommelse går i dass, milde halliser og en dame som sliter med virkelighetsoppfatning. Har skjedd meg noen ganger.

Høres ut som litt mye mdma. Kanskje du fikk litt sterkere piller denne gangen?

Dette blir også veldig forsterket av weed, var det inni bildet og?
Digital nomade
trippy's Avatar
Helt vanlig når man tar i overkant mye MDMA. 2sek hukommelse, "ekte" hallusinasjoner (ser ringer på fingre, hatter, briller på folk).

Tok en kveld alt for mye MDMA sammen med min bedre halvdel en kveld og opplevde at hu på ett tidspunkt så ut som en avatar (fra filmen) helt blå hud med pusehale, ører og hele pakka. Hu hadde også skjegg på ett tidspunkt.

Dette kommer særlig når man har holdt på i noen timer og er godt i gang med 3+ redose, man blir regelrett helt mongoloid. Husker hu febrilsk prøvde å fortelle en historie om hatten til et menneske på en fjelltur hun var på en uke tilbake men hu glemte hva hu snakka om etter det hadde gått ti sek før hu spurte meg hva hu snakka om, da hadde jeg selvfølelig glemt det og så måtte vi "backtracke" for å finne ut av hva det var vi snakket om. Dette skjedde gang på gang i sikkert en halvtime. Hysterisk festlig strengt tatt, men der og da kjenner man godt at dette er til de grader overdosering når man opplever slikt.
Sist endret av trippy; 7. mai 2019 kl. 16:33.
Mulig du fikk i deg en meget høy dose, og dermed fått i deg en god del MDA. Eller at du retten og sletten fikk MDA blanda med MDMA.

Om jeg ikke tar feil så blir rundt 20% av den MDMAen du får i deg omgjort til MDA, som er hallusinogent. Dermed kan det hende dere fikk sterke doser enn dere trodde som kan ha blitt omgjort til MDA.

Det er heller ikke umulig å tenke seg at det du fikk hadde faktisk MDA blanda inn sammen med MDMAen, slik at du fikk en mye større dose av MDA enn MDMA. Det forklarer de hallusinogene effektene.

Nå er det så mye ureinheter ute og går, så kan være hva som helst om du ikke har testa, men MDA er jo en stor sjanse for at det var.
Mye knips ute å går med rare hallusinerende stoffer. Hvilken knips var dette?
Tatt mye knips med 2cb, effekten er veldig lik det du beskriver. Hvordan så de ut?
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
Det var blå med mitsubishi logo på seg. Bruker ha disse typiske greierne som nevnt over, men var så ekstremt denne gangen for hun. Hun kunne fortelle dagen etter at det var som om å være på en helt annen plass. Hun styrte også utrulig mye i søvne.
Har tatt lilla dominos som har gitt meg samme effekter. Mulig det var noe 2CB i den, og det kan gi noe av de effektene du nevner, TS.
Anonym bruker
"Ulykkelig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gudene vet hva folka putter i knipsen før den selges på gaten. Har hallusinert selv på knips, men da røykte jeg weed også. Trynet til kamerat min smeltet, ansiktet til andre endret seg dynamisk, så pokemons og hele pakken. Ikkkje bra.
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
har prøvd røyka og tatt knips, men ble bare badtrip og hele verden var helt annerledes.. sikker på jeg skulle dø