Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1570
Hei peeps!

Jeg har idag brukt amfetamin i 6 år, ikke fast, men det siste året har jeg blitt psykisk avhengig og store konsekvenser kommer med hvis jeg slutter å bruke det. Jeg får valium på resept og andre medikamenter som skal stabilisere psyken min, men pepper har vært førsteprioritet da jeg blir mer produktiv og fungerer bedre enn på valium og resten av pillene med rød trekant på.

Jeg har vært nødt til å lære meg all over again å bruke pepper, for å ikke snakke om vite forskjellen på amfetamin og meta, siden jeg har måtte sove om natten, komme meg på skole og jobbe og ikke minst ikke havne i psykose som skyldes alt for mange dager våken.

De siste ukene har jeg lært å ta kontroll over pepperen og sover fint, trener, jobber og holder på med selvstudier. Startet å droppe igjen istedenfor å skyte for å ha mest mulig kontroll. Dette er også snakk om såppas ren vare som ikke gir en "rush", i motsetning til meta, ikke dreper matlyst og søvnrutinene mine over lengre tid og minimalt med avfall. Gode greier, så lenge man klarer å holde seg i skinnet.

Jeg må bare understreke at jeg tar noen pauser også for at kroppen skal kunne slappe helt av.

En liten stund tilbake lot jeg megselv miste kontrollen over pepperen for å direkte ruse meg og bære våken i mange dager og alt det der. Det skjer kanskje 2 gang i året siden jeg virkelig ikke ønsker å assosiere amf med misbruk, gruser meg heller på heroin eller noe hvis jeg føler for å direkte ruse meg.

Jeg har vært lenge vant til meta, som holder en våken til man rett og slett detter om av utmattelse og ikke klarer å spise siden INGENTING går ned. Har da klart å gå våken i 3-4 dager max før jeg kortsluttet og kroppen ga etter. Men da jeg snublet over dextroamfetaminen ble jeg nysgjerrig på hvor lenge jeg kan være våken. Dette prosjektet mitt endte opp med en uke våken i strekk uten et eneste minutt med søvn. Det gikk i KUN pepper, vann (unngikk sukker), rikelig med mat og tilskudd. Rett og slett bare holdt fokus på det som var bra for kroppen og hodet mitt.

Skal ikke gå inn på detaljer, men alt i alt så gikk det kjempefint og jeg var våken, opplagt og tilstede til en hver tid selv når jeg bikket dag 6.

POENGET MITT
Den store feilen jeg gjorde var å ikke trappe ned, men ble bråstopp for min del. Jeg duppet av på slutten av dag 7 og våknet opp av at jeg slo hjul i en psykose som traff meg som et tog med NULL forvarsel. Det helvetet varte i noen dager før jeg kom til meg selv igjen. Til syvende og sist så gikk det bra og jeg er tilbake til fast bruk

Så lurte jeg på hva som egentlig skjer med fysiologien og anatomien hvis jeg hadde vært våken enda lengre? Jeg vet det grunnleggende, som hjerteinfarkt og alt det der, men hva meg alt annet? Jeg selv kom til det punktet at leddene mine ble mer porøs, slimhinnene begynte å slutte å fungere, synet/hørsel/tale sviktet såppas at jeg blant annet glemte hvordan jeg bruker kniv og gaffel og klarte på liv og død ikke skrive og ikke lese. På dette punktet er jeg også helt våken og bevist på det som skjer og jeg synes det var hysterisk gøy, merkelig nokk. Meg jeg klarer ikke finne noe på nett om noen som har vært våken lengre enn det på amfetamin og hvilke følger det hadde. Det er jo umulig å dø av kun ren amfetamin, men døden kommer av amfetamin fremkalte følget, dehydrering og alt det fæle som ellers kan skje.

Spørsmålet mitt er da; er det noen som har vært våken i mer enn en uke uten søvn whatsoever, ikke missbrukt pepperen og spist og drukket som ellers i hverdagen og hva skjedde? Eller har jeg virkelig pusher grensen såpass mye at det ikke er til å overgå? Ønskes det isåfall en full og detaljert rapport på det?

Takk på forhånd
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei, ja jeg har gått våken 11 dager i strekk. Spiser ekstremt lite og glemmer å drikke. Tar pause nå, njenner det forferdelig i høyre nyre og en smule i rygg. Vært clean i 10 år, så ble livet snudd på hodet, mistet alt, uten grunn. Flyttet for meg selv. Startet opp igjen, fra slutten av April til nå har det gått og vel 1kg. Gikk på samme sort fra jeg beynte inntil 1 mnd siden. Gikk da ned 300g. På denne nye sinnsyke sorten gikk jeg ned 10 kg på 14 dager. Det sier litt om kvalitet/kvantitet. Da jeg startet gikk det en 5'er i døgnet, roet seg heldigvis. Så kom da denne sinnsyke typen. Man merkee ikke at det er en uke siden man sov. Og null nedtur. Skadene man får av amf er; dehydrering,lite mat, opphopning av giftsgoffer i hjernen som kun går ut med å sove, overforbruk og hvor ren den er. Husk, ren amfetamin skal ikke lukte,svi å være helt hvit.
All the way up
Sitat av Nordlenning Vis innlegg
Hei, ja jeg har gått våken 11 dager i strekk. Spiser ekstremt lite og glemmer å drikke. Tar pause nå, njenner det forferdelig i høyre nyre og en smule i rygg. Vært clean i 10 år, så ble livet snudd på hodet, mistet alt, uten grunn. Flyttet for meg selv. Startet opp igjen, fra slutten av April til nå har det gått og vel 1kg. Gikk på samme sort fra jeg beynte inntil 1 mnd siden. Gikk da ned 300g. På denne nye sinnsyke sorten gikk jeg ned 10 kg på 14 dager. Det sier litt om kvalitet/kvantitet. Da jeg startet gikk det en 5'er i døgnet, roet seg heldigvis. Så kom da denne sinnsyke typen. Man merkee ikke at det er en uke siden man sov. Og null nedtur. Skadene man får av amf er; dehydrering,lite mat, opphopning av giftsgoffer i hjernen som kun går ut med å sove, overforbruk og hvor ren den er. Husk, ren amfetamin skal ikke lukte,svi å være helt hvit.
Vis hele sitatet...
Synd du ikke holdt deg våken 25 min ekstra, så hadde du satt en verdensrekord for antall timer uten søvn
Sitat av semis Vis innlegg
Synd du ikke holdt deg våken 25 min ekstra, så hadde du satt en verdensrekord for antall timer uten søvn
Vis hele sitatet...
Nei, det hadde han ikke. Det er folk som har vært våkne 18-19 dager uten og bruke medisiner.
Guiness har sluttet med den verdensrekorden pga helsefare.
Så det at noen har klart 11 dager på amfetamin er vell ikke helt utenkelig.
Hvor lenge kan et menneske gå uten søvn?


6 mnd`r uten søvn, fy fader det må ha vært tortur.

Greit å vite om banan fluer: små irriterende vesenener!
Sist endret av Eyeamare; 16. januar 2020 kl. 22:50.
mcknna var visst våken i 14 dager i strekk i lachorerra hvis jeg husker riktig.
Ja jeg har hatt ekstrem Insomnia uten drugs å vært våken i 8 dager. Skal skrive en litt lengre og detaljert rapport om det etterpå. Var ikke noe positivt utfall sånn mentalt og fysiologisk sett
Hvordan får dere valium på resept? Jeg skal snakke med legen ang valium eller sobril som jeg har fått sporadisk tidligere. Jeg sliter med traumer og sterk angst etter voldtekt og annet jævelskap. Men føler ikke antidepressiva er løsningen. Vil heller ha noe som demper angsten der og da og seff for å kose meg med i helgene.
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Hvordan får dere valium på resept? Jeg skal snakke med legen ang valium eller sobril som jeg har fått sporadisk tidligere. Jeg sliter med traumer og sterk angst etter voldtekt og annet jævelskap. Men føler ikke antidepressiva er løsningen. Vil heller ha noe som demper angsten der og da og seff for å kose meg med i helgene.
Vis hele sitatet...
Du får nesten ta å fortelle Legen det du forteller her. Men det er også individuelt med Leger, så ingen fasitsvar der. Noen mener at de yngre legene er veldig restriktive mens andre mener det motsatte om de gamle ørnene i hvite frakker.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Du får nesten ta å fortelle Legen det du forteller her. Men det er også individuelt med Leger, så ingen fasitsvar der. Noen mener at de yngre legene er veldig restriktive mens andre mener det motsatte om de gamle ørnene i hvite frakker.
Vis hele sitatet...
Tror han er åpen for tanken. Er en eldre kar.
Jeg vet han gir andre den cocktailen jeg er ute etter. Men redd det skal kunne gå utover bilkjøring og eventuelt arbeid.