Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1640
Jeg har omsider gjort meg ferdig med EP'en "Vinterdepresjon" som består av 8 rap låter, noen av de har jeg postet på freak før, men alle låtene er mikset og mastret på nytt. Kom gjerne med tilbakemelding

https://soundcloud.com/kloakk/sets/vinterdepresjon-ep
digga detta! godt jobba!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tøbs Vis innlegg
digga detta! godt jobba!
Vis hele sitatet...
Takk for det mann, setter stor pris på at du tok deg tiden
Jeg kjedet meg litt, det er solid produkt som sådan, men det ga meg ingen større innsikt eller fornøyelse.
Tekstene er tilsynelatende gode, men da jeg titter nærmere finner jeg flere klisjeer og floskler, jeg tviler ikke på at du har det slik, og det du skriver betyr masse for deg, men for meg kommuniserte det ikke annet enn en vag misnøye.
Det er som om du prøver å være bred slik at folk kan kjenne seg igjen i en ganske snever tilstand, men da sitter jeg også tilbake med følelsen av å ikke få noen større innsikt i produktet ditt.

Jeg tror godt du kan lage noe bedre, at det er tryggheten i tekst, produksjon, flow, og innhold som holder deg tilbake.
(Det er kanskje underlig å kalle tematikken for "trygg", da depresjoner fremdeles er svært tabubelagt, men måten du legger den frem, samt at denne sinte tristessen er velpløyd mark innen hiphop, angriper du ikke delen av tungsinn som kanskje ville vært (mer) interessant.)
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turelli Vis innlegg
Jeg kjedet meg litt, det er solid produkt som sådan, men det ga meg ingen større innsikt eller fornøyelse.
Tekstene er tilsynelatende gode, men da jeg titter nærmere finner jeg flere klisjeer og floskler, jeg tviler ikke på at du har det slik, og det du skriver betyr masse for deg, men for meg kommuniserte det ikke annet enn en vag misnøye.
Det er som om du prøver å være bred slik at folk kan kjenne seg igjen i en ganske snever tilstand, men da sitter jeg også tilbake med følelsen av å ikke få noen større innsikt i produktet ditt.

Jeg tror godt du kan lage noe bedre, at det er tryggheten i tekst, produksjon, flow, og innhold som holder deg tilbake.
(Det er kanskje underlig å kalle tematikken for "trygg", da depresjoner fremdeles er svært tabubelagt, men måten du legger den frem, samt at denne sinte tristessen er velpløyd mark innen hiphop, angriper du ikke delen av tungsinn som kanskje ville vært (mer) interessant.)
Vis hele sitatet...
Det er bestandig skuffende når man legger tid i noe som ikke gir det resultatet man hadde håpet på, så beklager for at du kjedet deg.. Innsikt er ikke noe jeg tror du kan oppnå gjennom ord og er nettopp en av de tingene som kan gjøre meg trist, at ingen vil noen gang kunne se verden gjennom et annet menneske og den ensomheten jeg føler rundt denne tanken, uavhengig av hvor mange ord jeg bruker vil jeg aldri kunne dele med noen uansett hvordan jeg ordlegger meg og kanskje det er noe av grunnen til at klisjeer er blitt nettopp det, klisjeer. Noe mange kan relatere til.

Det kan jo også hende du treffer spikeren på hodet og får nøyaktig den innsikten jeg formidler, "vag misnøye" er ord jeg syns treffer godt, jeg kan få en overveldende følelse av ensomhet, frustrasjon eller meningsløshet, men den er ofte kortvarig, fordi jeg fort blir kvalm av kroppens trang og lengsel av noe godt uten å se at den må ha begge, det er en følelsesmessig berg og dalbane som kanskje mange kan ta om og om igjen og syns den er svært underholdende. Jeg har (i min mening) vært på ytterkantene av alle grunnfølelser, noe som over tid har gjort meg rimelig nummen ovenfor følelser og derfor er de fleste følelsene mine vag og sikkert noe av grunnen til at jeg ble diagnosert Schizoid selv om generalisert depresjon har blitt stående som bi diagnose i papirene mine.

Jeg er jo egentlig et rimelig priviligert menneske, bor i et flott land, har primærbehov dekket og litt til som gjør at jeg kan lage musikk, men som med veldig mye annet i livet er det en vag glede, eller så kan det jo hende at du mangler den emosjonelle dybden til å svelge hva jeg sier.. Det vil verken du eller meg noen sinne få svar på. Trist, ikke sant?

Jeg setter uansett stor pris på at du tok deg tiden, ikke bare til å lytte til musikken min, men også for en utfyllende og god tilbakemelding, ikke minst troen på at jeg kan gjøre det bedre
Sist endret av Kloakk; 5. februar 2016 kl. 22:03.