Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1183
Holder for tiden på med EP'en "Tåkefyrste", et sammarbeid med Tvilling.
Vi er ferdig med første låten "Fløtt Deg" og hadde satt stor pris på tilbakemeldinger fra freaksa

https://soundcloud.com/diffus-962191...eg-prod-by-xxx
DOPE!

Liker beaten, og de versa er jo bare til å le seg ihjel av! Fantastisk! God flyt og var stilig at dere byttet på å rappe i selvet verset =)

Hook'en var nok det beste for min del, men det er bare min smak :P

Stå på! Gleder meg til å høre mer fra denne EP'en

Produksjonsmessig har jeg ikke peiling, så overlater det til de som kan................................Anyone???................ ..
Bra beat, bra sang! Kanskje du burde gi litt mer av det selv, men ellers bra laget! Stå på c:
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
DOPE!

Liker beaten, og de versa er jo bare til å le seg ihjel av! Fantastisk! God flyt og var stilig at dere byttet på å rappe i selvet verset =)

Hook'en var nok det beste for min del, men det er bare min smak :P

Stå på! Gleder meg til å høre mer fra denne EP'en

Produksjonsmessig har jeg ikke peiling, så overlater det til de som kan................................Anyone???................ ..
Vis hele sitatet...
Takk for feedback

Sitat av Kristian936 Vis innlegg
Bra beat, bra sang! Kanskje du burde gi litt mer av det selv, men ellers bra laget! Stå på c:
Vis hele sitatet...
Kult at du likte låta, setter pris på feedback og lurer derfor på om du kan utdype hva du mener med å gi mer av meg selv, mener du teksten eller mener du stemmebruken, kanskje begge?