Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4247
Med andre ord... Hvordan er det mulig å kose seg med rivotril?
Når du er så fyllesyk at du tror du skal dø, da synes jeg det er greit å kamuflere problemet med 4-6 mg.
Personlig tror jeg det er et sånt dop man må ta to av, også må man få noen til å gjemme resten av glasset, slik at du ikke spiser mer (uten at du merker/husker det)... Men har null erfaring.
Fikk fem stykker slengt i fanget nå nettopp.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Når du er så fyllesyk at du tror du skal dø, da synes jeg det er greit å kamuflere problemet med 4-6 mg.
Vis hele sitatet...
Før ble jeg så fyllesyk at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, uansett om jeg stod, satt eller lå, så bare spøy og spøy jeg, jeg har alltid hatt en høy alkohol toleranse, men fyllesyken jeg får er helt forjævelig.

Oppskriften for å unngå fyllesyke for min del er egentlig veldig enkel; Melk!!!!

Drikker jeg ca 1 liter med H melk før jeg legger meg, våkner jeg opp nesten helt uten skallebank. Hvorfor? Vet ikke, mulig fordi det er hydrerende, men vann har aldri gjort tingen for meg, uansett hvor mange liter jeg heller i meg i løpet av en drikkekveld.

Powerade, melk, allergitablett og paracat/ibux500mg før du legger deg, så er veldig mye gjort. Gjerne røyk en bønne også om du sliter med å sove på alkohol.

Ontopic: Det kan vel sikkert brukes i de fleste sammenhenger så lenge man ikke tar altfor høye doser. Partysetting er vel det som er mest akseptert går jeg ut ifra.
Sist endret av mdmafreak; 21. juni 2015 kl. 16:04.
▼ ... over en måned senere ... ▼
det er kun et sted det er akseptert å ruse seg på rivotril, det blant andre som også ruser seg på medikamenter. ruser man seg på rivotril 2mg, er sansynligheten for adferdsendring og black out stor. det er veldig uheldig i familieselskap og julaften :-)
Man blir en snøvlete idiot selv om man ikke skjønner det selv. Så svaret er, hjemme alene eller sammen med folk som du vet synes det er innafor.
En setting det ikke gjør seg i er hvor det drikkes alkohol. Det er nesten dømt til å gå til helvete. Rivorus er heller ikke veldig givende spør du meg. Skal du ta det, start rolig og gjør det hjemme. Gjem glasset og håp på at du har glemt hvor det er frem til dagen derpå. En resulterer ofte i flere og man merker ikke selv hvor rusa man er. Men som nevnt over, fantastisk kur mot fyllesjuke.

Rivotril er ikke noe å leke med. Jeg har sett flere som har blitt hekta.
Det er knapt akseptabelt selv i tunge rusmiljøer. Det er visstnok verre å være pilleknasker. Det er upopulært, og folk som bruker mye piller har en tendens til å være ekstremt trege og glemsomme, noe som mange irriterer seg på. Så hold kjeft om det rett og slett. Pillenarkiser er en egen rase.

Jeg personlig elsker benzoer, men fikk sykt mye tyn når jeg hang i generelle rusmiljøer på flere ulike steder faktisk. 5 minutter = 2 timer.

Jeg snakker da om kronisk bruk. Det er greit å ta noe å sove på eller mikse en xanor i hero-suppa. Aner ikke hvorfor. sykt mye dobbeltmoral også i slike miljøer, og rusmisbrukere elsker, som folk flest, å heve seg over noen for å lette sin egen samvittighet(synsing)
Sitat av ryvita70 Vis innlegg
det er kun et sted det er akseptert å ruse seg på rivotril, det blant andre som også ruser seg på medikamenter. ruser man seg på rivotril 2mg, er sansynligheten for adferdsendring og black out stor. det er veldig uheldig i familieselskap og julaften :-)
Vis hele sitatet...
Word!

Var så dum at jeg tok 8 riv på rappen 2. Juledag når vi hadde middag sammen med hele familien på min mors side.

Snøvla når jeg prata og var helt i min egen verden, ikke å anbefale. Dårlig samvittighet for det den dag i dag.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Si ifra når du evnt tenker å prøve, så tar jeg med kamera også lager vi "fear and loathing _derdukommerfra_".

Rivotril er ikke til å kødde med.
Det blir vel akseptert den dagen helvete fryser til is. Clonazepam er et Antiepileptikum og brukes i hovedsak til behandling av epileptiske anfall. Skulle det være akseptert å ruse seg på hostemedisin også, da, eller? Nei, det blir litt for dumt. Misbruker man disse medisinene vil man alltid gå på en smell. Enten i form av å ende opp med avhengighet eller dumme påfunn. Rus deg på noe annet isteden, du. Det er det jeg vil anbefale om du ønsker å unngå å plutselig stå naken i Brugata mens du røyker crack i klassisk PlataYoga-stil med brunøyet lett synlig for alle forbipasserende. Tro meg, det starter alltid med "Bare et par Rivotril". Et brett med Xanax, tre liter vodka og tjue poser kokain senere, liksom. Nei, det er bedre å opprettholde en viss kontroll. Dette er legemidler som blir skrevet ut av en god grunn, og de er ikke spesielt bra å gå på uansett hvordan man vrir og vender på det, i utgangspunktet.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det blir vel akseptert den dagen helvete fryser til is. Clonazepam er et Antiepileptikum og brukes i hovedsak til behandling av epileptiske anfall. Skulle det være akseptert å ruse seg på hostemedisin også, da, eller? Nei, det blir litt for dumt. Misbruker man disse medisinene vil man alltid gå på en smell. Enten i form av å ende opp med avhengighet eller dumme påfunn. Rus deg på noe annet isteden, du. Det er det jeg vil anbefale om du ønsker å unngå å plutselig stå naken i Brugata mens du røyker crack i klassisk PlataYoga-stil med brunøyet lett synlig for alle forbipasserende. Tro meg, det starter alltid med "Bare et par Rivotril". Et brett med Xanax, tre liter vodka og tjue poser kokain senere, liksom. Nei, det er bedre å opprettholde en viss kontroll. Dette er legemidler som blir skrevet ut av en god grunn, og de er ikke spesielt bra å gå på uansett hvordan man vrir og vender på det, i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Dette var et spørsmål fra en som ikke liker rivotril, til folk som liker rivotril. Jeg ruser meg ikke på rivotril. Men har prøvd det, ja. Og ja, å ruse seg på hostesaft (Cosylan) er meget akseptert for min del. Og meget akseptert her i området jeg bor ellers, og. Morfin i flytende form, ja takk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da lurer jeg på hvor du bor, isåfall. I det store og det hele er det jo svært mange som rynker på nesen om de får vite at du røyker "HASJ"("Går du på hasj, eller?") en gang i blant også. Hadde det vært sosialt akseptert å ruse seg på annet enn alkohol hadde man da sett at diverse utesteder plutselig ikke tjente grovt på alkoholservering lenger. Da regner jeg selvfølgelig ikke med undergrunnen og spesielle miljøer der andre ting er utbredt. Men for meg går ingen av disse under "sosialt akseptert". Spør du meg burde det heller ikke være det når det gjelder slike preparater som Rivotril, Xanax og lignende. Disse er jo ikke laget for at man skal ruse seg på de. Ikke er effektene av denne såkalte "rusen" spesielt imponerende heller. Ender jo gjerne opp med at man tar mer enn man planla. Deretter hiver man kanskje innpå et par drinker og der går veien til tre liter polsk vodka, ti poser gateamfetamin, fem gram kokain samt en spiseskje ketamin mens turen går til Brugata der man står i stillingen jeg liker å kalle PlataYoga, Ikledd klovnekostyme av Latex. Derfor tror jeg det er like greit at det ikke er spesielt sosialt akseptert å ruse seg på dette.

Jeg har ikke noe imot selve preparatet. Bare bruken av det.
Sist endret av Lucy In The Sky; 21. august 2015 kl. 02:31.