Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 7073
Hei!

På mandag slapp vi vår første singel "FØLSOM" og i dag er endelig videoen vår ferdig! Alt sammen ble spilt inn over 2 dager og vi var blant annet innom Den Glade Munk i Oslo og Vålerenga kirke.
Videoen er regissert og klippet av Audun Caspersen.

https://www.youtube.com/watch?v=yw4lszoscP4

Vi håper det er noen av dere som liker det
Eneste jeg tenkte når jeg så videoen var... Jøss han ene fyren trenger virkelig en hårklipp og hårvask.
Og dere er ikke 14 år lengre.. Det er ikke kult å vise finger til kamera..

Låta var helt grei
Er nok bare enda en uinterresant musikkvideo og en like uinterresant sang som jeg omtrent har glemt før jeg så den ferdig.
Ganske synd igrunn da jeg vet at slobby kan levere.
Er dere ikke litt for gamle til å leke så tøffe i trynet? Hadde dere gått på ungdomsskolen så ville jeg kanskje ha oppmuntret dere med noen vennlige ord, fordi forventningene ville ha vært helt annerledes. Istedenfor blir det hele bare litt pinlig, rett og slett.
Greier ikke ta det seriøst når han med langt hår ligner såpass på morten ramm med parykk.

Synes dere prøver litt for hardt å leke tøff.
Kult å høre noe nytt fra deg slobby, synd det kun var en hook, satt å vente på et vers fra deg... Hook'en var chill nok den og i motsetning til flere her inne likte jeg den nye "sveisen" din, han kompisen din kan jeg ikke uttale meg om, han var for kul for meg...
Helt greit, men forventet faktisk mer av deg Slobby. Vær eneste dag så hører jeg på de gamle låtene dine som låta Kolbotn og Pekefingern. Jeg digger de to låtene, og føler at du ikke får frem potensialet ditt for jeg vet at deg på dit beste kan få meg til å sitte stuck i sofaen med å høre på de samme låtene av deg om og om igjen. Dessverre gjelder ikke det denne llåta. Det gjelder forsåvidt Vito også. Hørt på han før og i likhet med deg så har han flere fete låter, men denne låta falt dessverre ikke i smak. Musikkvideon var bra btw . Dette innlegget var ikke ment som å fortelle hva dere skal gjøre, men bare min mening stå på gutta! Beklager for evt rotete innlegg, men skriver på en fu*** telefon
Her var det mye trynefaktor, veldig bromstadkiiiis bare uten mækkerspraten
Heftig gutta!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Mad props for initiativ, vi trenger mer videoproduksjon på dette nivået i Norge. Altså over totalt amatørmessige hjemmevideoer men under ymse mediehus. Så den er bænkers!

Det jeg merker er at når musikken er lagt på kan det bli offsync mellom teksten vi hører og leppene deres. Det merkes en god del, men hvis det er det samme problemet som skjedde med med (at Premiere ikke kan klippe klipp mindre enn i 1ms-sekvenser så føler jeg med deg Audun! )

Når det gjelder dere syns jeg dere er litt stive foran kamera. Det dere bør gjøre er at før dere skal ta opptakene så overdriver dere det dere skal gjøre også prøver dere å legge halvparten av innsatsen inn. Gjør dette et par ganger, det er vanlig ved teater og absolutt en anbefaling. Har en video jeg kan linke til der vi har gjort det, men det er tbh bare musikkvideoen så tror ikke det kommer til å merkes så veldig og har ikke lyst til å stjele tråden.

Det er ikke min type musikk, det blir litt for slapt (satanistkirkebrenner her Neida.) Men jeg liker initiativet og konseptet Flott!
Sist endret av Duckie; 21. mars 2015 kl. 23:22.
Ot: Han med håret er sånn jeg ser for meg at alle på freakforum ser ut.
Han med håret burde ta seg en bolle, dette var ikke fete greier.
Er jo søtt at menn i 30+ åran, prøver å leke gangster på 15 år.

Ironisk med en muslim i en kirke også... (Burde kanskje ta på seg lua rett vei i tillegg?)


Nei, dette var lite spesielt...
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er jo søtt at menn i 30+ åran, prøver å leke gangster på 15 år.

Ironisk med en muslim i en kirke også... (Burde kanskje ta på seg lua rett vei i tillegg?)


Nei, dette var lite spesielt...
Vis hele sitatet...
Du må jo ha noen problemer eller?Hvordan vet du at han er muslim?Pga skjegget?Da burde ta et oppgjør med fordommene dine.Og hvorfor er det ironisk med muslimer i en kirke?Skremmende at det finnes folk som deg
Trådstarter
Sitat av Kjøteren Vis innlegg
Helt greit, men forventet faktisk mer av deg Slobby. Vær eneste dag så hører jeg på de gamle låtene dine som låta Kolbotn og Pekefingern. Jeg digger de to låtene, og føler at du ikke får frem potensialet ditt for jeg vet at deg på dit beste kan få meg til å sitte stuck i sofaen med å høre på de samme låtene av deg om og om igjen. Dessverre gjelder ikke det denne llåta. Det gjelder forsåvidt Vito også. Hørt på han før og i likhet med deg så har han flere fete låter, men denne låta falt dessverre ikke i smak. Musikkvideon var bra btw . Dette innlegget var ikke ment som å fortelle hva dere skal gjøre, men bare min mening stå på gutta! Beklager for evt rotete innlegg, men skriver på en fu*** telefon
Vis hele sitatet...
Takk for fin tilbakemelding!Vi lager alltid den musikken vi lager og det er jo selvfølgelig ikke alt folk liker:-) Men uansett...tusen takk for at du sa hva du mente!Setter stor pris på det!
Han langhåra har nok hatt seg noen shots for mye, han klarer såvidt å se rett inn i kamera og det ser ut som trynet hans holder på å skli av.
Hardt! Dere burde hooke opp med Hugo Bo$$, veldig i samme gate!
Sitat av Kangaroo Vis innlegg
Han langhåra har nok hatt seg noen shots for mye, han klarer såvidt å se rett inn i kamera og det ser ut som trynet hans holder på å skli av.
Vis hele sitatet...
Det ble nok kanskje en øl for mye..beklager det!Men takk for feedback!
Sitat av kallisti Vis innlegg
Hardt! Dere burde hooke opp med Hugo Bo$$, veldig i samme gate!
Vis hele sitatet...
Hugo BoSS er rå!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Du må jo ha noen problemer eller?Hvordan vet du at han er muslim?Pga skjegget?Da burde ta et oppgjør med fordommene dine.Og hvorfor er det ironisk med muslimer i en kirke?Skremmende at det finnes folk som deg
Vis hele sitatet...
Dude, du er tydeligvis veldig opptatt av disse hip-hop greiene deres (du har andre tråder der du poster andre musikkvideoer fra samme gruppe som trådstarter), men du må skjønne at for oss uforstående så har det hele et ganske komisk preg over seg.
To unge menn opp mot 30 sitter å lirer av seg gængstershit som om de var 15 åringer, det er slik det ser ut for meg. Dere har kanskje et marked, men freak er ikke PR portalen dere trodde det var.
Blackkoz mente ikke noe mer med kommentaren sin enn han sa: Det var ironisk med en muslim i en kirke, på samme måte hadde det vært merkelig med en zoroastrianer i en moske, sangen har ikke såvidt jeg kan høre noen relevant tekst til dette bildet og derfor blir det pussig.
Sist endret av Dodecha; 5. april 2015 kl. 14:57.
Sitat av jamesclark Vis innlegg
En bolle faktisk?Litt mye kalorier i det,eller hva?
Vis hele sitatet...
Hahaha, eventuelt en Tuborg Lite da.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Dude, du er tydeligvis veldig opptatt av disse hip-hop greiene deres (du har andre tråder der du poster andre musikkvideoer fra samme gruppe som trådstarter), men du må skjønne at for oss uforstående så har det hele et ganske komisk preg over seg.
To unge menn opp mot 30 sitter å lirer av seg gængstershit som om de var 15 åringer, det er slik det ser ut for meg. Dere har kanskje et marked, men freak er ikke PR portalen dere trodde det var.
Blackkoz mente ikke noe mer med kommentaren sin enn han sa: Det var ironisk med en muslim i en kirke, på samme måte hadde det vært merkelig med en zoroastrianer i en moske, sangen har ikke såvidt jeg kan høre noen relevant tekst til dette bildet og derfor blir det pussig.
Vis hele sitatet...
Dude,du har tydeligvis misforstått. Reagerte på en kommentar angående muslim kontra kirke..og den var jo ment som den var.Tror ikke du skjønner så mye..å ja..selvfølgelig er vi opptatt av disse "hiphop tinga" ellers hadde man ikke gjort det,eller hva?Kommentaren var rasistisk..kanke si noe på det:-)
Sitat av ztaale Vis innlegg
Her var det mye trynefaktor, veldig bromstadkiiiis bare uten mækkerspraten
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at Bromstad er noe av den mest teknisk interessante rappinga som har kommet fra Norge, mens dette bare er ræl.
Sist endret av Murdergoon; 8. april 2015 kl. 03:31.
Trådstarter
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Bortsett fra at Bromstad er noe av den mest teknisk interessante rappinga som har kommet fra Norge, mens dette bare er ræl.
Vis hele sitatet...
Bromstad?Uansett,takk for all ris og ros folkens!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av slobby Vis innlegg
Bromstad?Uansett,takk for all ris og ros folkens!
Vis hele sitatet...
Bromstad Billionaires - Kakk opp
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det der har ingenting med oss å gjøre..ikke snorter vi amfetamin og vi glorifiserer ikke rusmisbruk:-)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bromstad billionaires er en parodi på "gængstere" etc, alt blir så mye morsommere når man ikke tar det så blodalvorlig
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Bromstad billionaires er en parodi på "gængstere" etc, alt blir så mye morsommere når man ikke tar det så blodalvorlig
Vis hele sitatet...
De er en parodi på mye rart de der:-)