Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2435
Hei folkens!

En stund siden jeg har posta noe her, men det ligger i hukommelsen en plass at en del av dere har fulgt med på "reisen" min. Dette har jeg satt stor pris på. Mye har skjedd de siste årene, og her kommer en liten oppdatering!

For ikke så lenge siden slapp jeg en ny låt gjennom Upscale Recordings, denne ble plukket opp og promotert av Edm.com og glitchhop.net.
Den mottok god respons og jeg har fått helt sinnsykt mye flotte tilbakemeldinger. Dette for det meste fra "fans i det store utlandet".

Jeg er nyskjerrig på hvordan "det norske markedet" ligger ann? Hva synes dere om denne type musikk, også kalt "Neurohop"? Hadde jeg kunnet spinne denne på en norsk uteplass?

https://soundcloud.com/ampro/jackhammer-1

(her er linken til glitchhop utgivelsen, for de som synes slikt er interessant https://soundcloud.com/glitchhop/amp...dmcom-premiere )

Obs: ikke for vage ører.
Sist endret av Bassalf; 8. januar 2015 kl. 21:03.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Damn! Det her er fett! Min type hop!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tusen takk mann! Setter jeg veldig pris på å høre =)
Digget sangen!
Om du kunne spillt det på en uteplass vet jeg ikke. Kommer vel mye an på hvordan plass det er. Men tror det blir vanskelig å få folk til å danse til dette.
Men sangen er utrolig rå, akuratt slik jeg liker elektronisk musikk!!
Sist endret av iColdman; 5. februar 2015 kl. 17:32.
Ah nice, så det er du som er AmPro Hørte denne utrolig feite jackhammer låta di her om dagen, den er feit!
Good shit, nice at du ble plukka opp! Keep up the good shit
Sitat av iColdman Vis innlegg
Digget sangen!
Om du kunne spillt det på en uteplass vet jeg ikke. Kommer vel mye an på hvordan plass det er. Men tror det blir vanskelig å få folk til å danse til dette.
Men sangen er utrolig rå, akuratt slik jeg liker elektronisk musikk!!
Vis hele sitatet...
Det har du nok helt rett i. Har ikke vært borti slikt "utemiljø" her oppe i nordlige trakter enda, men jeg er sikker på at man kanskje kunne kommet over det i Oslo eller noe. De trenger ikke danse akkurat, de kan hoppe opp og ned for min del=)) Spilte en gig i Kent (England) og der var det skikkelig bra miljø før denne type musikk. Helt sinnsykt fett, faktisk. Men, så er det jo ikke hver dag jeg drar til England..

Tusen takk for gode ord! =)

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Ah nice, så det er du som er AmPro Hørte denne utrolig feite jackhammer låta di her om dagen, den er feit!
Good shit, nice at du ble plukka opp! Keep up the good shit
Vis hele sitatet...
Det er meg vettø! =) Hvor hørte du låta? Tilfeldig over soundcloud eller noen annen plass? ser ganske mange folk har "rippa" låta og lagt den ut på youtuben sin osv, og det er jo ganske fett. Litt nyskjerrig på hvor du har hørt den bare =)
Tusen takk mann! =)