Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1298
Hello.. På den ene laptopen jeg har som er rimelig ny med bare noen få timer brukt så har den startet å henge seg litt,gå tregt osv..

Scannet den en del ganger uten hell..

I dag fikk jeg " finner ikke updatetool.exe kontroller at du skrev riktig, og prøv på nytt " og hadde heller ikke noe nett..

Noen som har peiling på dette?

Får internett men det fra en annen person sin trådløse router og ikke min egen.
Vet min egen fungerer da jeg sitter på med tlf og pc.

Så laptopen får ikke koblet til vår
Sist endret av white?; 1. desember 2014 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av white? Vis innlegg
Hello.. På den ene laptopen jeg har som er rimelig ny med bare noen få timer brukt så har den startet å henge seg litt,gå tregt osv..

Scannet den en del ganger uten hell..

I dag fikk jeg " finner ikke updatetool.exe kontroller at du skrev riktig, og prøv på nytt " og hadde heller ikke noe nett..

Noen som har peiling på dette?

Får internett men det fra en annen person sin trådløse router og ikke min egen.
Vet min egen fungerer da jeg sitter på med tlf og pc.

Så laptopen får ikke koblet til vår
Vis hele sitatet...
Heisann! Updatetool.exe-feilen har også jeg fått, det skal ha poppet frem for noen etter en ny windows update. Dette skjedde med alle man i mitt hus. Har forsvunnet etter tid, men vil anbefale google, slik at du kan sette deg inn i hva updatetool.exe er
Om du har EVT. Installert noe nytt i det siste, så er det 100% det som har skaffet problemer. Ta en real scan på pc'n og du finner ut fort :-)
Hvordan maskin? (merke og modell)
Hvilken OS? (Windows 7 / 8, Linux)
Hviklket program scannet du med?