Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1272
Vil jeg få like bra bilde på fotball f.eks om jeg streamer det i HD på tven som jeg vil få om jeg har tv2 premier league pakken og ser det direkte på tven!?
Tnx
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Ja, det får du. Problemet er bare FPS. Synes ikke 25 FPS fungerer optimalt når det gjelder Sumo. Får merkelige "tears" i videoen blandt annet. Jeg snakker hovedsakelig om fotball her forresten.
Sist endret av daimeno; 6. mars 2014 kl. 18:01.
yeah er fotballen jeg tenker på forsåvidt og. Kjøpt toppmoddeln til samsung for 25lapper så tenkte at det kanskje var verdt koste på seg 3-400kr i mnd om bildet er noe merkbart bedre via canal digital enn det er når jeg streamer det via en pc
Bildet vil nok være en god del bedre hvis du kjøper canal-digital pakka. Har prøvd begge deler på et beist av en samsung som du har, og jeg må si det er såå mye bedre å droppe streamingen.