Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1166
Hei, ny remix ute, for første gang går jeg for Big Room!

https://soundcloud.com/dj-yellaw/zed...illiams-stay-1
sinsik midi kik <3 drøm sang
God remix. Litt dominerende beat over vokalen rundt 1:35, men veldig gode beats og lignende (Vet ikke konkret hva det heter, synths?) som er brukt, men jeg likte den. Spesielt de lyse tonene i bakgrunnen de første 30 sekundene vokalen er i gang (1:00-1:30-ish).

Kort oppsummert, dette likte jeg, så denne ble lastet ned!
Sist endret av Deadlock Radium; 22. januar 2014 kl. 17:28.
Heh, tenkte egentlig at dette kom til å være dritt. Big Room er flavor of the month og det er så mange som prøver å lage det for tiden.

Her ble jeg positivt overrasket, faktisk en fet låt. Heller litt i retning progressive, eller electro. Godt jobbet uansett!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
62 8
Takker til begge 2!
Bra remix! Nå hørte jeg bare gjennom den med de innebygde høyttalerne på Mac-en, men synes kanskje vokalen drukner litt?
Kan ikke mye om musikk, men vet at denne traff øra bra, så lasta ned ned. Likte den !
Trådstarter
62 8
Sitat av TopGun Vis innlegg
Bra remix! Nå hørte jeg bare gjennom den med de innebygde høyttalerne på Mac-en, men synes kanskje vokalen drukner litt?
Vis hele sitatet...

Jo, hører sjeldent på musikk, gjennom pchøytalere :/ men jeg hører at det druknter litt :/