Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 920
min harman kardon for til helvete her en dag,,,så en kompis har en forsterker :
akai aa-1200...er den verdt det 300kr han vil ha for den? og klarer den og drive noen gamle proson med dooble 10" i kvar kasse? husker ikke modell på høytalerene.
takk for svar..håper noen med peil kan svare
Hvis den er i orden og du får den for 300 kr så kjøp den umiddelbart. Ville gladelig ha betalt 2-3000 for den any day.

En kjempe forsterker med masse kraft og vil sannsynligvis drive proson høyttalerne dine fint.
Sitat av Leiha Vis innlegg
Hvis den er i orden og du får den for 300 kr så kjøp den umiddelbart. Ville gladelig ha betalt 2-3000 for den any day.

En kjempe forsterker med masse kraft og vil sannsynligvis drive proson høyttalerne dine fint.
Vis hele sitatet...
da slår jeg til..fikk for 200 nå :P er ikke allverden av penger det..den er i tipp topp stand
var og hentet den nå..fikk den for 200,-
fytti rakkern er trøkk i den altså..bedre en min Harman Kardon

det hadde jeg aldri troddd
Sist endret av Xelerator; 12. desember 2013 kl. 21:14.
Hehe velkommen til verden av hifi overraskelser. Akai har mange rare godbiter på lager når det gjelder styrke ja
Sitat av creavator Vis innlegg
Hehe velkommen til verden av hifi overraskelser. Akai har mange rare godbiter på lager når det gjelder styrke ja
Vis hele sitatet...
hehhe..ble litt overasket kan man si :P ser helt ny og fin ut og