Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 558
Heisann godtfolk.

Jeg har et lite problem. For en times tid siden merket jeg at browseren behandlet seg ganske merkelig. Den brukte noe slikt som 5-10 sekunder på å laste en side. Så jeg bestemte meg for å tømme cachen og informasjonskapslene fra tidenes morgen, og når dette ikke virket bestemte jeg meg for å reinstallere Chrome. Det skulle jeg ikke gjort.

Nå nekter den plent å lagre passord, og den klarer heller ikke å synkronisere de passordene jeg allerede har lagret på google-kontoen min.

Er det noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe meg å løse det? Har forsåvidt reinstallert Chrome <x> antall ganger etter dette nye problemet dukket opp.

I passord-feltet på "chrome://sync" dukker dette opp:

Kode

Error: browser_sync::NonFrontendDataTypeController::LoadModels@browser\sync\glue\non_frontend_data_type_controller.cc:198, datatype error was encountered: Failed loading
-Dimergon
Sist endret av Dimergon; 30. oktober 2013 kl. 19:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Antar dette er i Windows, og da hjelper det som regel fint lite å bare avinstallere et program siden det blir liggende igjen mye dritt i registeret.. Avinstaller og bruk et av mange populære program til å renske opp i registry før du installerer på nytt..
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Antar dette er i Windows, og da hjelper det som regel fint lite å bare avinstallere et program siden det blir liggende igjen mye dritt i registeret.. Avinstaller og bruk et av mange populære program til å renske opp i registry før du installerer på nytt..
Vis hele sitatet...
Har ikke med registrert å gjøre. Chrome er MYE flinkere til å la all dritten bli liggende igjen et annet sted, og ikke slette den når du avinstallerer programmet.

C:\Users\dittbrukernavn\AppData\Local\Google\Chrome\User Data er hvor du skal til. Slett den mappen, og du kan installere Chrome på nytt uten at gamle synder følger med.
Sist endret av meitemark; 7. november 2013 kl. 05:17.
Takk meitemark, dette gjorde susen!