Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1146
Daus godtfolk.
Ikveld kommer jeg ikke til dere med ett spørsmål, kun en anbefaling.
Grunnen til at jeg føler dette hører hjemme i ett diskusjonsforum er at det er svært sparsomt med kommentarer og anmeldelser til følgende: "Dirty: One Word Can Change the World"
Det er en dokumentar om Ol' Dirty Bastard.
For å utdype har jeg nettop sett filmen, synes den var forbausende god, var spent på hva internett hadde å si.
Fåfengt var det, å finne noe (Jeg må få utdype at jeg er den jævne idot, hvilket sjeldent drar forbi førstesiden i google, en slags kommærsh-bruker av nettet)
Altså, ender min søken etter informasjon med en misjon om å opplyse:

Det finnes en dokumentar om Ol' Dirty Bastard, det finnes mange dokumentarer om Ol' Dirty Bastard, men denne skilte seg ut.
Den hadde selføgelig sakene som har blitt så selvfølgelige og utvannet av alskens utsagn om hvor snill og omtenksom ODB vár, hvor orginal han var, kreativ, sjarmerende osv. (Som ikke nødvendigvis er feil, det finnes bare grenser for hvor mange ganger man trenger å se det dokumentert eller vitnet)
Det som gjorde "Dirty: One Word Can Change the World" interessant er at den turte prate om 'Ashy Dirty' Den man så komme ut av fengsel, den man så tykne til, den man kjente man var svært usikker på (rent musikalsk) kvalitetsmessig (også mentalt forresten.)
Det eneste jeg har å utsette er vel at de ikke luftet post-fengsel skuffelsen han følte mot Wu (Signere til Rockafella osv.)
Mange ville påstander skal selvfølgelig regne avsluttningsvis , men det er nettop der sjarmen ligger, at man blir tilatt å bli med på den turen.

Filmen er at finne på din nærmeste førsteside på Google.
Never mind the ticket (it's 2013) take the ride.
Sweet! Skal sjekkes ut. Digger ODB, hip hopens GG Allin.
Onetowatch if u down with ODB. Takk for tipset!