Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 785
Hei!
Jeg kunne tenkt meg en ny data før jeg flytter opp til folkehøgskole, og jeg har spart opp et par kroner. Jeg trenger en pc jeg kan lage musikk på, og spille litt (LoL). Jeg har null peiling på pc, så hadde vært fint om dere ville hjulpet! Har et budsjett på 8000.
Og før noen nevner det; stasjonær er ikke et alternativ. Heller ikke mac.
Jeg vil tro at en stasjonær PC er et godt alternativ for deg.
Ellers kan du vurdere å kjøpe en Mac og installere Windows på den for å spille LoL

#Troll
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Har du noen andre krav?

Eksempelvis størrelse, vekt, er maks grafikk noe du trenger? etc.

(Btw, EUW eller EUNE?)
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Ingen andre krav! Så lenge jeg har godt med ram og så god som mulig cpu! EUW eller EUNE? Wut?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Ingen andre krav! Så lenge jeg har godt med ram og så god som mulig cpu! EUW eller EUNE? Wut?
Vis hele sitatet...
Daså, prøv å google litt etter Ultrabooks om du har lyst på smexy, småe, relativt kraftige laptopper. Ellers er det bare og titte litt rundt, skal google nå straks for deg

(EUW = Europe West, EUNE = Europe Nordic and East, League of Legends serverne. Hvilken av dem er du på? )

Forøvrig, liker du Win8, eller er Win7 ett krav?
Du vil nok ikke finne noen ultrabook med bra nok grafikkkort, så jeg vil foreslå denne:
Multicom Xishan W350S 15.6" Full-HD, Matt Intel Core i7-4700MQ, 8GB, 1TB, GeForce GTX 765M, DVDRW, Uten operativsystem

Den veier kanskje litt mye, men har rå specs til å game med. Du vil kanskje savne en SSD. Den er uten operativsystem, så det må du kjøpe eller eventuelt laste ned selv.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Daså, prøv å google litt etter Ultrabooks om du har lyst på smexy, småe, relativt kraftige laptopper. Ellers er det bare og titte litt rundt, skal google nå straks for deg

(EUW = Europe West, EUNE = Europe Nordic and East, League of Legends serverne. Hvilken av dem er du på? )

Forøvrig, liker du Win8, eller er Win7 ett krav?
Vis hele sitatet...
Aah! :P EUW! Helst Win7, men er ikke et must
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av MBTI Vis innlegg
Du vil nok ikke finne noen ultrabook med bra nok grafikkkort, så jeg vil foreslå denne:
Multicom Xishan W350S 15.6" Full-HD, Matt Intel Core i7-4700MQ, 8GB, 1TB, GeForce GTX 765M, DVDRW, Uten operativsystem

Den veier kanskje litt mye, men har rå specs til å game med. Du vil kanskje savne en SSD. Den er uten operativsystem, så det må du kjøpe eller eventuelt laste ned selv.
Vis hele sitatet...
Siden han kun nevner LoL kan det faktisk gå om han ikke er for kresen når det kommer til grafikk, det LoL fungerer fint på en gammel Mac med HD3k, en må bare sette ned litt på grafikken.


Ellers siden han nevner skole kan det være greit så du ikke bærer rundt en evig mengde med dritt.

Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Aah! :P EUW! Helst Win7, men er ikke et must
Vis hele sitatet...
Kk, tar siste resten på PM tror jeg